يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۶۷۱۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۲۶ دی ۱۳۹۳
روز گذشته (پنج شنبه) شیخ علی سلمان از سوی دادستانی کل بحرین مورد بازجویی قرار گرفته و حکم بازداشت او به مدت نامعلومی تمدید شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، رژیم آل خلیفه پس از بازجویی مجدد شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق بحرین، بازداشت وی را به مدت نامعلومی تمدید کرد.

مخالفان رژیم آل خلیفه، تمدید بازداشت شیخ علی سلمان را به منزله ریسک حساب نشده نظام علیه رهبران جمعیت وفاق به دلیل عدم مشارکت این جمعیت در انتخابات دانسته و امریکا را به سرپوش گذاشتن بر نقض قوانین و حقوق شهروندان در این کشور متهم کردند.

مخالفان بحرینی همچنین تأکید کردند رژیم آل خلیفه در دستیابی به اهدافش از بازداشت رهبران جنبش وفاق ناکام خواهد بود و این جنبش به فعالیت مردمی مسالمت جویانه مردم تا تحقق خواسته های انقلاب ادامه خواهد داد.

رژیم بحرین از ۲۸ دسامبر سال گذشته شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق را بازداشت کرده است که تداوم بازداشت وی خشم بحرینی‌ها را شعله‌ورتر کرده است. بازداشت این رهبر انقلابیون بحرینی پس از آن صورت گرفت که وی مردم را به برگزاری تظاهراتی در محکومیت انتخابات پارلمانی فرمایشی در کشور که در ماه دسامبر گذشته و با تحریم گسترده مردمی برگزار شد، فراخوانده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها