أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۶۸۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۷ دی ۱۳۹۳
خبر دروغ رسانه های صهیونیستی مبنی بر مجروحیت شدید سردار سلیمانی در عراق، که با استقبال شبکه العربیه عربستان و صفحه تویتری داعش مواجه شده بود، با اظهارات معاون وزیر خارجه ایران و انتشار تصاویر جدید از ایشان، تکذیب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین امیر عبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه ایران، خبر مجروح شدن سردار «قاسم سلیمانی» را قویا تکذیب کرد و گفت: سردار سلیمانی در سلامت کامل است و زخمی شدن ایشان صحت ندارد.

وی افزود: سردار سلیمانی در سلامت کامل در ایران حضور دارد.

علاوه بر اظهارات معاون وزیر خارجه ایران، یک گروه تلویزیونی لبنانی - سوری که طی روزهای اخیر به عراق رفته بود و دیروز پنجشنبه 26 دی ماه در تهران حضور داشت، تصاویر خبرنگارانش درکنار حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.

این خبر دروغ را ابتدا شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرد و بلافاصله سایت های صهیونیستی دبکا و الگمینر آن را بازتاب دادند. سپس شبکه تلویزیونی العربیه عربستان و صفحات تویتری داعش ذوق مرگ شده و باوجود اطمینان از دروغ بودن آن، اقدام به انتشار این شایعه کردند.

مجروح شدن سردار سلیمانی

زخمی شدن سردار قاسم سلیمانی

العربیه

سردار سلیمانی در خودرو گروه تلویزیونی سوریه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
۱۷
۰
آن سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست
هركجا هست خدايا به سلامت دارش
سلامتي سردار سليماني 5 صلوات
پاسخ
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
۱۴
۰
حاج قاسم در قلب تمام ایرانی ها جا داره...انشالله که سلامتی داشته باشه و با همه ی مردم ایران در لشگر حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)...
فان حزب الله هم الغالبون
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
۱۴
۰
سلام به سر لشکر حاج قاسم سلیمانی خداوند محافظ قهرمان ما کرمانی ها باشد ان شاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها