يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۶۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا طرحی را در کمیسیون تلفیق مجلس برسانیم که افراد پر مصرفی که جزو دهک های درآمدی بالا محسوب می شوند یارانه نگیرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، مهدی موسوی نژاد با اعلام این که 70 درصد مردم نیاز به یارانه دارند ادامه داد: در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق پیش بینی می شود که طی سال آینده 30 درصد از مردم با دهک های درآمدی بالا یارانه نگیرند. بر اساس این طرح افراد پر مصرف دیگر یارانه‌ای روی برق و گاز خود دریافت نخواهند کرد و به صورت پلکانی یارانه حامل‌های انرژی حذف می‌شود.

او ادامه داد: همچین پیش بینی می شود طی سال آینده مردم با دهک های پایین درآمدی حامل های انرژی را مطابق با قیمت تمام شده دریافت کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه در همه جای دنیا کسانی که متمول هستند، بخشی از هزینه‌های اقشار کم درآمد را پرداخت می‌کنند گفت: با ایجاد کمربند امن انرژی می‌توان از اقشار ضعیف حمایت کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون بابت هر متر مکعب گاز مصرفی ۱۰ تومان عوارض از مصرف کنند دریافت می‌شود گفت: این رقم باید برای خانوارهایی که بیش از الگو مصرف می‌کنند تغییر کند.

موسوی نژاد، با اعلام اینکه در این طرح سهمیه بنزین به جای اینکه به خودرو اختصاص یابد به خانوار داده می‌شود گفت: هم اکنون برخی خانواده‌ها چندین خودرو دارند و این موجب شده است که برخی یارانه‌ بیشتری دریافت کنند در حالی که برخی خانواره‌ها حتی یک خودرو هم ندارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها