يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۷۱۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۸ دی ۱۳۹۳
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 معتقد است دولت باید هرچه سریعتر درباره موضوع حذف دهک‌های پردرآمد تصمیم‌گیری کند.
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی حذف دهک‌های پردرآمد در راستای بررسی بودجه سال 94 در کمیسیون تلفیق گفت:  کسری دولت در تأمین مالی دهک‌های یارانه بگیر امری مشهود است.
 
وی افزود: دولت نمی‌تواند بیش از 45 هزار میلیارد تومان منابع دهک‌های یارانه بگیر را در بودجه سال 94 و با روند فعلی قیمت نفت و حامل‌های انرژی تضمین کند.

ندیمی ادامه داد: با وجود این روند امکان جابجایی و برداشت از صندوق توسعه ملی هم با توجه به مشکلات روزمره با دشواری روبروست که نیاز است دولت در رابطه با موضوع حذف دهک‌های پردرآمد به سرعت تصمیم‌گیری کند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به 4 پیشنهاد کمیسیون متبوع خود در رابطه با حذف دهک‌های پردرآمد تصریح کرد: پیشنهادات غالبا معطوف به روش استفاده یارانه در حامل‌های انرژی و سقف درآمدی آن از 3 تا 5 میلیون یارانه بگیر است.
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 متذکر شد: معتقدم باید به سرعت درباره حذف دهک‌های پردرآمد اتفاقی رخ دهد چرا که با روند کنونی عملا نه دهک‌های پایین از دریافت یارانه راضی خواهند بود و نه این موضوع در قالب موضوع هدفمندی یارانه‌ها امری مطلوب است.  
 
ندیمی در ادامه بیان داشت: درحال حاضر گفتگوهایی را درباره سبک و سیاق حذف دهک‌های پردرآمد آغاز کرده‌ایم که امیدواریم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: رسیدگی به موضوع حذف دهک‌های پردرآمد ضروری است و دولت باید هرچه سریعتر در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری کند.  
 
این نماینده مردم لاهیجان در ادامه با اشاره به آخرین اخبار از طرح تحقیق و تفحص از سازمان جنگلداری‌ها و مراتع تأکید کرد: چندی پیش اعضای این هیئت نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نوشتند و درخواست کردند که تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع برای شش ماه دیگر تمدید شود.
 
ندیمی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته اعضای این هیئت تحقیق و تفحص گزارشی از بررسی‌هایشان به کمیته ارائه کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها