أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۷۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان« آقای شکوری راد، دروغ می گویید!» نوشت:
«علی شکوری راد»، عضو حزب غیرقانونی مشارکت در آخرین اظهارات خود که در گفت وگو با خبرگزاری«ایلنا» صورت گرفته، ادعایی را مطرح ساخته که شنیدنی است. وی بعد از آنکه حزب متبوعش به همراه دیگر جریان های همسو، در انتخابات دهم ریاست جمهوری، فتنه سال 88 را به پا داشته و بعد از ناکام ماندن در انتخابات و عدم اقبال ملت به نامزد مورد حمایت ایشان، ارکان نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دادند، چنین ادعا می کند:«اصلاح طلبان اپوزیسیون نظام نیستند، بلکه اپوزیسیون دولت هستند. آن نظامی که در قانون اساسی ما ذکر شده، اگر به معنای واقعی برقرار باشد، تمام اصلاح طلبان در درون آن نظام هستند. ما اصلاح طلبان مدعی حفظ و احیای نظام هستیم. بنابراین ما اصلاح طلبان در حقیقت اپوزیسیون نظام هستیم و آن کسانی که امروز بر سر کار هستند با توجه به عملکردشان که صدای حامیان گذشته شان را هم درآورده، اپوزیسیون نظام هستند. ما اصلاح طلبان اصلاً با هیچ کدام از ساختارهای موجود قانون اساسی مشکل نداریم. معتقدیم که همین ساختارهای موجود قانون اساسی اگر اصلاح روش کنند، همه مردم راضی می شوند. معتقدم با همین قانون اساسی می توانیم به گونه ای عمل کنیم که همه با هر فکری راضی باشند.»
*این اظهارات برای کسانی که حوادث سال 88 را از نزدیک مشاهده کرده و رفتار سیاسی دوستان آقای شکوری راد را به خاطر دارند، بیشتر به فکاهی و طنز می ماند، تا آنکه به حقیقتی اشاره داشته باشد. مردم هنوز حوادث تلخ روزهای پایانی خرداد آن سال را فراموش نکرده اند که چگونه اصلاح طلبان! به قانون تمکین نکرده و راه های قانونی را کنار گذاشته و برخی از خیابان های پایتخت را به جولانگاه ضدانقلاب بدل ساختند! چطور ارزش های انقلاب و مقدسات ملت ایران توسط اراذل و اوباش هوادار سران فتنه مورد هتک قرار گرفت! و حتی حرمت عزای حسینی نیز نگه داشته نشد و در روز عاشورا به آرمان های اباعبدالله(ع) هتک حرمت شد!
*در این میان معلوم نیست «شکوری» از چه سخن می گوید و از کدام عملکرد دفاع می کند؟! آقای شکوری راد یا قانون اساسی را نخوانده است، یا اقدامات جریان مورد علاقه خود را فراموش کرده است! و یا آنکه آگاهانه و در آستانه انتخابات و با قصد فریب افکار عمومی «دروغ» می گوید!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
چرا شريعتمداري هيچ انتقادي به علي لاريجاني نمي كند؟ اين رفتار قبيله گرايي ايشان محكوم است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها