امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۷۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۰

به ‌گزارش سرويس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه، در طول برگزاری این اجلاسیه، شخصیت‌های برجسته حوزوی از جمله آیت الله مقتدایی ، مدیر حوزه‌های علمیه،‌ آیت‌الله یزدی، رییس جامعه مدرسیه حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خوهران و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و برخی از معاونین و مسئولین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برخی از مدیران مدارس به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در مراسم اختتامیه نیز شاهد سخنرانی آیت الله استادی به عنوان سخنران ویژه و حجج الاسلام والمسلمین زیبایی‌نژاد،‌ مدیر دفتر تحقیقات و مطالعات زنان، قندی، ابراهیمیان و آقای خالقی معاونان فرهنگی تربیتی، شهرستان‌ها و پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و نیز دکتر صفدر زارع، رییس انجمن‌ استعدادهای برتر ایران بودیم.

حجت‌الاسلام قندی، اظهار داشت: باید بحث فارغ‌التحصیلان طلاب خواهر را جدی بگیریم؛ چرا که عدم توجه به این موضوع موجب افت کیفی مدارس خواهد شد.

وی افزود: در حوزه‌های علمیه برادران آموزش‌های تحصیلی پیوسته است؛ به گونه‌ای که یک طلبه از زمانی که وارد حوزه‌ می‌شود دائما مشغول تحصیل است، اما در حوزه‌های علمیه خواهران آموزش‌ها به صورت نا پیوسته صورت می‌گیرد که این به کیفیت علمی طلاب لطمه خواهد زد.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران خطاب به مدیران مدارس سراسر کشور گفت: شما باید از فارغ‌التحصیلان خود در جاهایی که بوجود آنها نیاز است به نحو احسن استفاده کنید.

وی اضافه کرد: مکانی برای فعالیت‌ فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه کشور وجود ندارد، از این رو باید برای حل این مشکل کاری کرد.

حجت‌الاسلام قندی در پایان گفت: ایجاد کانون‌های فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند باعث هم‌گرایی با طلاب خواهر و ارتقا سطح حوزه‌های علمیه خواهران باشد.

گفتنی است: در روز دوم برگزاری این اجلاسیه از 8 اثر پژوهشی جدیدالتألیف معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها