أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۷۹۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۳۰ دی ۱۳۹۳
پيرموذن:
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: به دليل عذرخواهي مسئولان صداوسيما بابت کارهاي انجام شده و با توجه به اينکه مديريت جديد صداوسيما انتصابات شايسته‌اي انجام داده، اعتراض خود را پس گرفتيم.
به گزارش پایگاه 598، کمال‌الدين پير موذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلماني ايلنا٬ با اشاره به موضوع تحقيق و تفحص از صداوسيما گفت: با عذرخواهي مسئولان صداوسيما بابت اتفاقات پيش آمده٬ شکايت خودمان را پس گرفتيم.

نماينده مردم اردبيل ادامه داد: يکي از اشتباهات صداوسيما اين بود که در يک بخش خبري٬ يک خبر مبني بر اينکه خودروي پرايد از داعش خطرناک‌تر است پخش شد که باعث شد براي حمايت از توليدات داخلي٬ نامه‌اي جهت اعتراض به اين کار امضا کنيم.

وي افزود: دليل ديگر اعتراض من٬ بزرگنمايي درگيري خانوادگي در يکي از بيمارستان‌هاي اردبيل بود. بازتاب اين موضوع اين بود که توريست بايد درمانش جايي باشد که مناسب است نه در مکاني که دعوا وجود دارد.

اي نماينده مجلس که شکايت عليه صداوسيما را مطرح کرده بود٬ خاطرنشان کرد: با عذرخواهي مسئولان صداوسيما بابت کارهاي انجام شده٬ و با توجه به اينکه مديريت جديد صداوسيما انتصابات شايسته‌اي انجام داده، اعتراض خود را پس گرفتيم.

پيرموذن در پايان خاطرنشان کرد: با عذرخواهي مسوولان صداوسيما بابت کارهاي انجام شده و قول آنها مبني بر اينکه اين اتفاق استمرار نخواهد يافت، نامه شکايت از صداوسيما که جهت امضاي نمايندگان داشتم را پاره کردم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها