يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۸۳۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «پله پله» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی برزو نیک نژاد نوروز 94 روی آنتن شبکه دو می رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: «پله پله» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی تولید می‌شود و سعید فرهادی و امیرعباس پیام فیلمنامه آن را نوشته‌اند؛ این سریال در 15 قسمت برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می شود.

در خلاصه این مجموعه تلویزیونی آمده است: آقا سلمان از اون مردهای نیک روزگاره که در کار و امور خانواده به خوش نامی و آبروداری مشهور است. سلمان پله پله از نردبان زندگی بالا رفته و مردی خود ساخته و زحمتکش است حالا او باید دردانه دخترش را به جوانی بدهد که از دار دنیا فقط یه قلب پاک داره و یک مادر بزرگ مهربان که دنیا را باهاش عوض نمی‌کند. آقا سلمان دنیا دیده و با تجربه حس می‌کند که گرفتار یک بازی مار و پله ای شده است، او باید تصمیم تازه و عاقلانه‌ای بگیرد.

مجموعه تلویزیونی «پله پله» در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی کلید می خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها