يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۸۵۰۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی‌داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، او باید رسما به خاطر حرکت‌های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه 598، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.


سردار نقدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.


وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: با حرف هایی که در مورد ایشان به من گفته بودند، تصور می کردم ایشان فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایشان قبلا خطاهای فاحشی داشتند، ادامه داد: از جمله این خطاها بیان این مطلب بود که آمریکا می تواند با یک موشک، توان دفاعی ما را از بین ببرد و حرف نادرست دیگر این که امنیت ایران محصول مذاکرات است و حرف های نادرست دیگری که هیچ سیاستمدار تازه کاری هم حاضر نیست در حین مذاکره با حریف چنین امتیازاتی را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اینکه حریف دشمن خونی ملت ایران باشد.


وی با بیان اینکه تاکنون این خطاهای فاحش را به حساب اشتباه ایشان گذاشته و حمل به صحت می کردیم، ابراز داشت: تکرار این ناشی گری ها و خطاهای فنی نشان داد که باید در برآوردمان تجدید نظر کنیم.


جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج قدم زدن با وزیر خارجه خبیث آمریکا در خیابان و نشان دادن صمیمیت با دشمن بشریت را حرکتی کاملا غلط و ناپسند دانسته و گفت: قدم زدن ظریف با  وزیر خارجه آمریکا زیر پا گذاشتن خون شهدا بود.


وی تاکید کرد: کار خیلی زشت تر و غیر قابل بخشش تر، سفر به پاریس در همان روزی است که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را جلوی دوربین ها در دست گرفته و نمایش می دهد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.


سردار نقدی در پایان این گفتگو بیان داشت: در این زمینه هیچ توضیح و توجیهی پذیرفته نیست و تنها راه اعاده ی حیثیت، عذرخواهی رسمی از ملت و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی است. البته ملت ایران نمی گذارند تصویر دروغین که می خواهند از ایران در دنیا نمایش دهند جا بیفتد؛ روز 22 بهمن ملت ایران تصویر واقعی خودش را با شعار لبیک یا محمد (ص) و مرگ بر آمریکا به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید که ملت ایران با همان صلابت جلوی آمریکا ایستاده و حقش را خواهد گرفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
۵
۸
معاون اول دولت پاکدشت محکوم قطعی شد! حال چه کسانی باید جوابگو و عذرخواهی کنند !؟
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۲:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
این تخلفات مربوط به دوران کارگزاران و اصلاحات بوده و 2 رئیس جمهور قبل از دکتر احمدی نژاد باید از مردم عذرخواهی نمایند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
۲
۳
تازه فهمیدی؟
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
۵
۱۰
بله شما همان تصویرایران احمدی نژادی را میخواهید که در داخل هم با تائید حکم رحیمی خط قرمز دولت دست پاک دست ناپاکشان روشد
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۲:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
تخلفات رحیمی مربوط به قبل از سال 85 بوده و هیچ ربطی به دولت دکتر احمدی نژاد ندارد.
مهدی رنجوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
۵
۸
عذرخواهی را کسی باید بکند که به مردم خیانت می کند. چون ایشان را ریاست جمهور تعیین نموده اند و پیشانی اش نسوخته و لبخند می زند آدم بدی است. نخیر ایشان مورد حمایت مردم است، مردمی که رای به روحانی دادند، نه به عقب ماندگی و ریاکاری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۱
۱
مثل اينكه شما استقبال گرم مردم در سفر ها ي اسناني نديده ايد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
عبد الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
این سایت از نقدی حمایت می کند چون مطالبی که که به ضرر نقدی باشد سانسور می کند پس باشید تا دست انتقام عدل الهی و جمع کردن ریا و تزویر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها