يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۸۷۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
ساعت های هوشمند یکی از جریان های اصلی دنیای فناوری در سال گذشته میلادی بوده و شرکت های مطرح هر یک محصول یا محصولات خود در این زمینه را روانه بازار کردند.
با توجه به عرضه ساعت هوشمند اپل به نام اپل واچ طی سال جاری میلادی و انتشارات شایعاتی درباره معرفی یک ساعت هوشمند از سوی اچ تی سی به نظر می رسد این فناوری های پوشیدنی همچنان در کانون توجه باقی بمانند. ساعت های هوشمند مشاهده اطلاعات مهم از پیام های متنی تا هشدارهای دریافت ایمیل را روی مچ دست کاربر امکان پذیر می کنند. در ادامه برخی از بهترین ساعت های هوشمند حال حاضر را معرفی می کنیم.

سونی اسمارت واچ 2


این ساعت هوشمند به نمایشگر 1.6 اینچی LCD مجهز شده و به راحتی می توانید با آن پیام های متنی خود را بدون نیاز به مشاهده نمایشگر موبایل هوشمند بخوانید. سونی اسمارت واچ 2 با تمامی تلفن های همراه اندرویدی مجهز به نسخه 4 و جدیدتر قابل استفاده است. بدنه آلومینیومی به همراه بندهای سیلیکونی، فلزی و یا بندهای 24 میلمتری سازگار از شرکت های شخص سوم از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند هستند. سونی اسمارت واچ 2 از شارژر میکرو یواس‌بی عادی سود می برد.

ریزر نابو


دستبند هوشمند ریزر نابو دارای نمایشگر OLED با وضوح 128×32 پیکسل است. از این رو مشاهده پیام های متنی بدون آن که اطرافیان به راحتی قادر به خواندن آنها باشند، امکان پذیر می شود. این دستبند هوشمند به شتاب سنج، ارتفاع سنج، و موتور لرزش مجهز شده که کاربر را از پیام های دریافتی مطلع می کند. همچنین، برای اهداف سلامت و تناسب اندام می توانید از ریزر نابو استفاده کنید زیرا امکان مشاهده کالری مصرفی، شمارش گام ها، مسافت طی شده و ساعت خواب را فراهم می کند.

سامسونگ گیر لایو


سامسونگ گیر لایو امکان نظارت بر ضربان قلب را فراهم می کند و به نمایشگر 1.63 اینچی سوپر آمولد با وضوح 320×320 مجهز شده که کیفیت تصویر خوبی را ارائه می کند.

سامسونگ گیر S

بی تردید ساعت هوشمند گیر S نسبت به محصولات پیشین سامسونگ در بازار ساعت های هوشمند یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. طراحی زیبا و خمیده و نمایشگر بزرگ 2 اینچی سوپر آمولد، سامسونگ گیر S را از ساعت های هوشمند با طراحی آنالوگ مانند ال جی جی واچ R متمایز کرده و محصولی آینده نگر را ترسیم می کند. سیستم عامل تایزن به خوبی عمل می کند اما از نظر اپلیکیشن ها در حال حاضر بسیار محدود است. برای استفاده از گیر S به یک موبایل هوشمند سازگار با آن نیاز خواهید داشت.

سونی اسمارت بند تاک


این دستبند هوشمند از طراحی ساده، کوچک، سبک و راحت سود می برد که اگرچه خیره کننده نیست اما کاربردی است. امکان استفاده از بندهای رنگی با اسمارت بند تاک وجود دارد. این دستبند هوشمند به نمایشگر 1.4 اینچی جوهر الکترونیک با وضوح 296×128 پیکسل مجهز شده است. عمر باتری حداقل سه روز برای باتری 70 میلی آمپر ساعتی آن مناسب به نظر می رسد.

موتو 360


موتو 360 یکی از زیباترین و بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی حال حاضر است. این ساعت هوشمند به نمایشگر گرد 1.65 اینچی، قاب فولاد ضد زنگ و بند چرم با کیفیت بالا مجهز شده است. موتو 360 را می توان به عنوان یک ساعت شیک با امکان دریافت و مشاهده اعلان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

پبل


ساعت پلاستیکی پبل همچنان یکی از برترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می شود. پبل به نمایشگر 1.26 اینچی جوهر الکترونیک سیاه و سفید مجهز شده و از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند. موبایل های هوشمند اندرویدی و اپل با بلوتوث 4 به خوبی با پبل جفت می شوند. پبل تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. با برچسب قیمت 99 دلاری، پبل یکی از ارزان‌ترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می شود.

سامسونگ گیر فیت


برای استفاده از گیر فیت باید از یک موبایل هوشمند سامسونگ سازگار با آن استفاده کنید. همانند گیر S، سامسونگ گیر فیت نیز از نمایشگری بزرگ به اندازه 1.85 اینچ با فناوری آمولد سود می برد. با توجه به قیمت 199 دلاری، گیر فیت از دستگاه های پوشیدنی رده بالا محسوب می شود و محصولی مناسب بین یک ردیاب تناسب اندام و یک ساعت هوشمند است.

ال جی جی واچ R


ال جی جی واچ R از نظر طراحی ظاهری به جذابی موتو 360 نیست اما زیبایی خاص خود را داشته و می تواند توجهات بسیای را به سوی خود جلب کند. این ساعت هوشمند به پردازنده اسنپ دراگون 400 با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری 410 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین، حسگرهای فشارسنج، کنترل ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج و قطب نما در آن به کار گفته شده اند. نمایشگر P-OLED کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه می کند اما بهره مندی از تمامی این امکانات هزینه ای 300 دلاری را به همراه خواهد داشت.

سونی اسمارت واچ 3


سونی اسمارت واچ 3 به سیستم عامل اندروید ور مجهز شده است. پردازنده 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای، 512 مگابایت حافظه رم، و جی‌پی‌اس داخلی از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند هستند. البته چنین امکانات خوبی برچسب قیمت 250 دلاری را برای سونی اسمارت واچ 3 رقم زده است. بندهای لاستیکی و فلزی برای این ساعت هوشمند قابل استفاده هستند.

پبل استیل


پبل استیل از طراحی کلاسیک سود می برد. این ساعت هوشمند با تلفن های همراه اندرویدی و iOS قابل استفاده است. نمایشگر سیاه و سفید پبل استیل کیفیت تصویر خوبی ارائه می کند و در روشنایی روز به راحتی می توان با آن کار کرد. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم است و از این رو با خیال راحت می توانید از آن در حمام یا استخر استفاده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها