کد خبر: ۲۸۸۷۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
در بازي دوستانه بين دو تيم استقلال خوزستان و صنعت نفت ابادان در نيمه اول دو بازيکن از هر دو تيم به دليل درگيري اخراج شدند و در نهايت اين ديدار با نتيجه تساوي به اتمام رسيد.
به گزارش "ورزش سه" روح ا.. سیف اللهی در مورد این دیدار گفت: به نظر من دیدار با صنعت نفت یک بازی تاکتیکی نبود ما قصدمان از برگزاری این بازی مرور کار های تاکتیکی بود نه یک بازی در گیرانه. پرخاشگری 3و2 نفر از بازیکنان باعث شد به هدفمان نرسیم. البته خدا را شکر نیمه دوم توانستیم با گلی که به ثمر رساندیم نتیجه را جبران کنیم. اینکه توانستیم امتیاز از دست رفته را برگردانیم خودش یک پوئن مثبت است اما امیدوارم در لیگ اینطوری نباشد که اول گل بخوریم و بعد به فکر جبران باشیم ما باید گل بزنیم و گل نخوریم.

او در مورد درگیری با حسن هوری و در نهایت اخراج هردوی آن ها از زمین مسابقه ادامه داد: گلر آن ها به من فحش ناموس داد من هم نتوانستم چیزی نگویم و عکس العمل نشان دادم.البته آخر بازی ازهمدیگر عذرخواهی کردیم و همه چیز ختم به خیر شد.

سیف اللهی در پایان افزود: شرایط تیممان خیلی خوب است اردو و بازی دوستانه های خوبی برگزار کردیم.در کل از نظر روحی روانی خوب هستیم. اما باید در بازی های کمی بیش تر روی روند خودمان تمرکز کنیم تا روی دعوا با بازیکن حریف.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها