يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۸۸۹۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که ضعف داور بازی باعث شده تیم ملی از راهیابی به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا باز بماند.
به گزارشپایگاه 598 به نقل از تسنیم، رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که ضعف داور بازی باعث شده تیم ملی از راهیابی به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا باز بماند
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان پس از شکست ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا درباره قضاوت داور استرالیایی این دیدار گفت: اشتباهات داوری در نتیجه امروز تیم ملی فوتبال ایران تاثیر زیادی داشت.
 
وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان نهایت تلاش خود را در این بازی به کار گرفته و از تمامی توان‌شان استفاده کردند. اشتباهات تاثیرگذار داور این بازی و اخراج مهرداد پولادی در نیمه اول باعث شد تیم ملی با مشکل روبه‌رو شود و به نتیجه دلخواه نرسد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم ملی ایران لیاقت زیادی داشت اما ضعف‌های داوری اجازه نداد تا به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.

کفاشیان با اشاره به ضربات پنالتی خاطرنشان کرد: کشیده شدن بازی به پنالتی نتیجه را از دست تیم‌ها خارج می‌کند اما در مجموع عملکرد بازیکنان خوب بود و بازیکنان جوان تیم ملی در این بازی‌ها توانستند توانایی‌های خود را  به معرض نمایش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها