أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۸۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
فرمانده سابق سپاه تهران با اشاره به شهادت سردار الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله گفت: امروز وضع سوریه، عراق و لبنان در مرحله‌ای است که دشمنان ما از مسیری که تا به حال طی کرده‌اند ناامید شده‌اند و در روزهای آینده دستاوردهای مجاهدت این رزمنده‌ها را خواهیم دید.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به شهادت سردار محمدعلی الله‌دادی اظهار داشت: الله‌دادی نوجوانی خود را در لشکر 41 ثارالله در دفاع مقدس گذراند.

وی افزود: تخصص او زرهی بود و پس از دفاع مقدس به عنوان فرمانده تیپ زرهی لشکر 27 محمد رسول‌الله فعالیت می‌کرد. پس از آن نیز با حضور در فرماندهی سپاه یزد، در دوران تحول سپاه به عنوان فرمانده ممتاز انتخاب شد. همدانی ادامه داد: زمانی که به سردار الله‌دادی برای مأموریت مستشاری در منطقه سوریه پیشنهاد شد آرام و قرار نداشت. وقتی که دشمنان به حرم اهل بیت(ع) حمله کردند و عباس (ع) نبود تا از حرم تا خیمه‌گاه دفاع کند، الله‌دادی به منطقه آمد تا بگوید عباس اگر تو نیستی ما هستیم تا از حرم عمه سادات و دختر سه ساله سیدالشهداء پاسداری کنیم و پاسداری کرد و با هدیه جان و خونش در صف پیروان نهضت حسین(ع) و کربلا به شهادت رسید.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: سردار الله‌دادی از جامانده‌های کاروان دفاع مقدس بود. او در آرزوی این بود که به جمع دوستان شهیدش بپیوندد لذا شهادت را لبیک گفت و به آنها پیوست. همدانی خاطرنشان کرد: الله‌دادی مدیر و فرمانده‌ای بود که در همه حوزه‌های کاری که وارد می‌شد نبوغ خاص خود را داشت و خلاق و ایده‌پرداز بود و ایده‌هایش را عملی می‌کرد. وی با اشاره به حضور سردار الله‌دادی در لشکر 27 محمد رسول‌الله گفت: این سردار بزرگ، تیپ زرهی لشکر 27 را متحول کرد و توان آمادگی آن را ارتقاء بخشید. او همچنین با حضور در سپاه یزد نیز به این سپاه انسجام بخشید. همدانی با اشاره به نقش مستشاری سردار الله‌دادی در منطقه لبنان و سوریه گفت:‌ زمانی که الله‌دادی به منطقه آمد ظرف چند ماه منطقه را بسیار خوب بررسی کرد و انگار سال‌ها در آنجا کار کرده است. او توانست با اشراف اطلاعاتی که به دست آورد اقدامات بسیار مؤثری را صورت دهد.

این فرمانده سپاه ادامه داد: الله‌دادی مدیر، مجاهد و فرمانده‌ای بود که در کنار دیگر فرماندهان جبهه مقاومت و حزب‌الله به مجاهدت پرداخت و با همان‌ها هم پرواز کرد. همدانی در بخش دیگر از گفت‌وگو تصریح کرد: یقیقاً امروز باز هم سردار الله‌دادی با نور شهادت خود راه را برای رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت روشن کرده و در کنار آنها حضور دارد. وی ادامه داد: هر موقع دشمن دست به یک ترور می‌زند نشان از شکست اوست و این یک عمل احمقانه و بی‌هدف است. همدانی تأکید کرد: امروز وضع سوریه، عراق و لبنان در مرحله‌ای است که دشمنان ما از مسیری که تا به حال طی کرده‌اند نا امید شده‌اند و در روزهای آینده دستاوردهای مجاهدت این رزمنده‌ها را خواهیم دید. وی در پایان اظهار داشت: وعده خدا حتمی است و اگر ما مقاومت کنیم او به ما پیروزی می‌دهد. ما در راه اسلام و انقلاب قدم بر می‌داریم و کاری به نتیجه نداریم چون از عاشورا یاد گرفته‌ایم که حتماً مبارزه با کفر نتیجه‌اش پیروزی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها