يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۰۸۲
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «عجیب بود که کی روش به جای اینکه تمرکزش را روی بازی بگذارد مرتب در حال اعتراض به ویلیامز و داور چهارم بود.»
به گزارش پایگاه 598، رسول خطیبی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: «نباید خودمان را گول بزنیم که کار بزرگی انجام دادیم. کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را کردند تا موفق شویم. اما این را نباید فراموش کنیم که در این بازی ها تیم ملی با استرالیا، ازبکستان، چین و کره جنوبی اصلا بازی نکرد و بدون شک این تیم ها از همگروهان ما قوی تر بودند.»

 

وی درباره دیدار مقابل عراق خاطرنشان کرد: «کی روش در اکثر دقایق بازی تیم را خوب هدایت کرد اما ایراد اصلی او به زمانی است که پولادی اخراج شد. عجیب بود که کی روش به جای اینکه تمرکزش را روی بازی بگذارد مرتب در حال اعتراض به ویلیامز و داور چهارم بود. این یک اشتباه نابخشودنی از سوی این سرمربی بود.»

 

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه پس از اخراج مهرداد پولادی، احسان حاج صفی نتوانست جای خالی او را پر کند گفت: «حاج صفی تمایل دارد رو به جلو بازی کند و بیشتر حالت تهاجمی دارد نه تدافعی. بنابراین پس از اخراج پولادی، جای خالی او کاملا محسوس بود. اگر حبیب گردانی در تیم ملی بود می توانست در آن شرایط خاص به تیم ملی کمک کند. به هر حال این ها سلیقه کی روش است و باید به آن احترام گذاشت.»

 

وی ادامه داد: «در هر بررسی و ارزیابی باید نقاط ضعف و قوت را در کنار هم بررسی کرد. به نظر من  تیم ملی یک نقطه قوت مهم هم در جام ملت های آسیا داشت و آن استفاده از ضربات ایستگاهی بود و هیچ تیمی در این تورنمنت نتوانست به اندازه ایران از ضربات شروع مجدد بهره گیرد. در فوتبال روز دنیا استفاده از ضربات ایستگاهی اهمیت زیادی دارد.»

 

سرمربی تراکتورسازی درباره انتقادات نسبت به بازی تدافعی تیم ملی گفت: «در جام جهانی همه تفکر فوتبالی کی روش را دیدند و او در همه بازی ها به تفکر دفاعی می اندیشد. تفکر سرمربی تیم ملی استفاده از یک دفاع منسجم با لایه های دفاعی و استفاده از اشتباهات حریفان بود. خیلی مواقع این تفکر جواب داد و موفق بودیم اما همیشه این اتفاق جواب نمی دهد. تفکر کی روش پیروزی با احتیاط است. به نظرم دست کی روش برای سرمربی عراق رو شده بود و با این روش ما نتوانستیم از سد عراق بگذریم.»

 

خطیبی افزود: «تیم ملی روز جمعه مقابل عراق شکست نخورد، روزی باخت که قبل از بازی با امارات سر و صدا درست شد که بهتر است با ژاپن بازی کنیم یا عراق. همان روز من نگران بازی یک چهارم شدم. ما روزی که می گفتند با ژاپن بخوریم یا عراق؛ همان روز شکست خوردیم. کی روش وظیفه داشت همان زمان ملی پوشان را از این فضا خارج کند و به آنها این ذهنیت را می داد که تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه حریفان را ببرد.»

 

وی درباره حواشی رخ داده درباره علی عبدالزهرا و اینکه دوپینگ وی از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تایید شده است اظهار داشت: «وقتی عبدالزهرا بازیکن تراکتورسازی بود در بازی ذوب آهن از او تست دوپینگ گرفت شد و تا زمانی که با ما بود پاسخ دوپینگش برای ما نیامد. وقتی هم از تراکتورسازی رفت دیگر برای ما اهمیتی نداشت که پاسخ دوپینگش چیست و پیگیر این موضوع نشدیم.»

 

خطیبی درباره اینکه آیا از روند تراکتورسازی در تعطیلات راضی بوده است یا نه عنوان کرد: «من در مجموع از عملکرد و تلاش کلیه بازیکنان راضی هستم. آنها همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند. روز جمعه هم یک مسابقه با تیم پیکان ارومیه داشتیم که برای هماهنگی بازی خوبی بود. در مسابقات تدارکاتی برد و باخت برای مان اهمیتی ندارد بلکه هدف مان بررسی نقاط قوت و ضعف تیم و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان است.»

 

وی ادامه داد: «نهایت استفاده را از تعطیلی لیگ بردیم و از هر نظر آماده شروع لیگ هستیم. امیدوارم مانند نیم فصل اول گام های محکمی برداریم و هم در لیگ و هم در آسیا موفق باشیم. اگر آسیب دیدگی خالد شفیعی، فرید کریمی و حبیب گردانی برطرف شود و آماده بازی شوند دیگر همه چیز مهیا خواهد بود.»

 

سرمربی تراکتورسازی درباره جدایی رادامس برزیلی، از تراکتور تنها چند روز پس از حضور این بازیکن در این تیم گفت: «رادامس از نظر فنی مورد تایید من بود اما یک سری مسائل فرهنگی داشت که باعث جدایی اش شد. بهتر است جزییات این موضوع را از مسئولان باشگاه بپرسید.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها