يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۰۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۳۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مراحل تدوین و آماده‌سازی سریال تلویزیونی "زیرلب بشمار" به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی و کارگردانی بهمن شهروان در مرکز سیمافیلم به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مراحل تدوین و آماده‌سازی سریال تلویزیونی "زیرلب بشمار" به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی و کارگردانی بهمن شهروان در مرکز سیمافیلم به پایان رسید.

شمشکی با اعلام این خبر گفت: در فرایند آماده‌سازی و تولید این مجموعه، اعضای گروه تولید با اشتیاق فراوان و به صورت منسجم فعالیت کردند و به منظور استفاده هر چه بهتر از زمان و افزایش کیفیت تولید محمدحسین صفری به طور همزمان کار تدوین و صداگذاری این مجموعه را انجام داد و حمیدرضا صدری نیز در حال ساخت موسیقی برای این اثر است.

وی در ادامه گفت: طبق توافقات انجام شده کار از دوازدهم بهمن ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و انتظار داریم این اثر از سوی مخاطبان مورد استقبال واقع شود.

شمشکی درباره درونمایه کار گفت: قصه "زیر لب بشمار" درباره گروه پنج نفره‌ای از نوجوانان، متشکل از دوستانی هم محلی است که تصمیم می‌گیرند برای شرکت در مسابقه دهه فجر مدرسه‌شان، دست به ساختِ فیلمی درباره انقلاب اسلامی بزنند. طی این روند غیرعادی مربی امور پرورشی دبستان با آنها همراه می‌شود. گروه حین ضبطِ یک روایت از زبانِ چند نفر بازمانده ماجرایی مربوط به پاییز 57، درمی یابند هنوز بعد از سی و شش سال راز سر به مهری در واقعه نهفته است و تمام همت خود را به کار می گیرند تا گره از معما بگشایند.

در این سریال امیرحسین صدیق، آزیتا لاچینی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا میرآقا، لیلا شوقی، رضا حاجی درویش، افشین ذی‌نوری، علی ثانی‌فر، حسین مکرمی و بازیگران نوجوان امیرعلی تقی، مانی رحمانی، محمد حسین سلامی، سامان میرحسینی، شهراد نظام الملکی بازی کرده‌اند.

این سریال در 10 قسمت 35 دقیقه‌ای به منظور پخش در ایام دهه فجر تولید می‌شود.

فهرست عوامل پشت دوربین این مجموعه عبارتند از: مشاور فیلمنامه : اسدالله اعلایی، ناظر کیفی: علی زارعان، مدیر تولید: مهدی مهابادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان، انتخاب بازیگر و بازیگردان: لیلا شوقی، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، عکاس: سمیه میری، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش، طراح چهره پردازی: رضا رادمنش، صدابردار: حمید دژکام، تدوین صدا و تصویر: محمد حسن صفری ، موسیقی : حمیدرضا صدری.

بهمن شهروان پیش از این نیز سابقه همکاری با مرکز سیمافیلم را با کارگردانی فیلم تلویزیونی "توپ، شوت، شیشه" داشته است.

"زیر لب بشمار" به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی در سیمافیلم تولید و آماده پخش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها