امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۰۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۳۴     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: پس از شکست تیم ملی مقابل عراق واقعا حس خستگی دارم.
به گزارش پایگاه 598 ، علی کفاشیان درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا مقابل عراق اظهار داشت: بازی نفس‌گیری انجام شد. واقعا اتفاقات و تصمیم‌هایی در زمین مسابقه گرفته شد که تیم ما را وارد بحران کرد. بحران زمانی سراغ تیم ملی آمد که داور استرالیایی مهرداد پولادی را که یکی از بازیکنان کلیدی مان بود اخراج کرد اما در ادامه شاهد بودیم که بازیکنان تیم ملی با همه وجودشان تلاش کردند آنها تا آخرین ثانیه‌ها زحمت کشیدند و در حالی که 10 نفره بودند از جان مایه گذاشتند.این باخت با وجود 10 نفره شدن تیم ملی و نحوه تلاش ملی‌پوشان قابل ارزش است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ما انتظار چنین اتفاق‌ها و تصمیمات از سوی داور استرالیا را نداشتیم چراکه حرکت پولادی خطا نبود اما او به راحتی بازیکن ما را اخراج کرد. در ادامه نیز شاهد بودیم با ضربه مهلکی که به دست دروازه‌بان ما زدند او را برای ضربات پنالتی مصدوم کردند. برای من مهم انگیزه و تلاش بچه‌ها بود. ما باختیم در روزی که ملی‌پوشان تمام زورشان را زدند.

کفاشیان در واکنش به اینکه آیا به قضاوت داور استرالیایی به AFC شکایت خواهید کرد یا نه؟ گفت: فعلا برنامه‌ای در این زمینه نداریم چون معتقدیم اعتراض هم بکنیم فایده‌‌ای ندارد. کارشناسان نظر فنی خودشان را بدهند و در همان جا نیز مدیران همراه تیم ملی اعتراض خود را خواهند کرد اما فدراسیون تصمیمی برای شکایت به AFC نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شکست همچنان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به کارش ادامه خواهد داد یا نه؟ گفت: بالاخره کی‌روش تا اینجای کار زحمت خود را کشیده است اما ما تا هفته دیگر جلسه‌ای را با هیات رئیسه برگزار خواهیم کرد و در زمینه همکاری یا عدم همکاری با کی‌روش تصمیم نهایی را می‌گیریم. تا هفته آینده این جلسه تصمیم‌مان را خواهیم گرفت.

فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به به سوال دیگری که این چنین پرسیده شد؛ کفاشیان پس از باخت به عراق چه حسی دارد؟ گفت: احساس خستگی دارم و حسم خسته است.
جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها