امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۱۹۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری می‌کنند.
مهدی محمدنبی و هوشنگ مقدس که برای پیگیری شکایت ایران از حضور علا عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی عراق در بازی روز گذشته (جمعه) راهی سیدنی شده بودند، به کانبرا برگشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرپرست تیم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به استرالیا، صبح امروز (شنبه - به وقت محلی) راهی سیدنی شده بودند و با طرح شکایت نزد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کانبرا برگشتند و به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در ۲۴ ساعت آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود. دیداری که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود و در نهایت تیم ملی کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد.

عبدالزهرا در زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز دوپینگ کرده بود و مسئولان تیم ملی معتقدند این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌توانسته عراق را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها