أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۲۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
به گفته یک مسئول بلندپایه ارتش عراق ، رئیس سازمان بدر در عراق روز شنبه از سوء قصد جان سالم به در برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، هادی العامری رئیس سازمان بدر و نماینده مجلس ملی این کشور امروز به همراه سرلشکر ستاد عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله از سوء قصد در شمال شهر المقدادیه در یکصد کیلومتری شمال شرق بغداد جان سالم به در برد. این حادثه زمانی رخ داد که یک بمب حین عبور کاروان حامل وی منفجر شد با این حال به وی آسیبی نرسید.

درهمین ارتباط سرلشکر ستاد عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله در گفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر گفت در جریان بازدید از عملیات پاکسازی منطقه المقدادیه که به دست نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی صورت می گیرد ، یک بمب سر راه کاروان خودروها منفجر شد و سه تن از نیروهای همراه زخمی شدند .

وی در ادامه افزود عملیات پاکسازی منطقه ای به مساحت 200 کیلومتر در شمال المقدادیه از وجود تروریست ها از روز گذشته آغاز شده است و تاکنون 23 تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیده اند و همچنین 15 تن از نیروهای ارتش و نیروهای مردمی عراقی نیز کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند و 500 نارنجک نیز کشف و ضبط شد.

سرلشکرعبدالامیر الزیدی خاطر نشان کرد در عملیات پاکسازی المقدادیه تاکنون بیش از 65 درصد از مناطق تحت کنترل داعش در این منطقه آزاد شده است و نیروهای عراقی موفق شدند بلندی های« الصدور» و « حمرین» را به کنترل خود درآورند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها