کد خبر: ۲۸۹۲۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
آیت الله جنتی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:اگر سر سوزنی چیزی به نام غیرت در وجود مسئولان کشورهای اسلامی وجود داشت می توانستند حداقل با تحریم کشور فرانسه درس عبرتی برای سایر کشورهای اروپایی ایجاد کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت‌الله جنتی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور گفت: شورای هماهنگی تبیلیغات اسلامی مسئولیت سنگینی در برگزاری مراسم ۹ دی و ۲۲ بهمن دارد. آنچه که هدف اصلی این حرکت است به صحنه آوردن مردم و نشان دادن پایداری و وفاداری مردم به ارکان نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تلاش دشمن این است که مردم را از نظام جدا کرده و یا وانمود کنند که مردم از نظام فاصله گرفته است و روحیه وفاداری و جهاد در میان مردم به نظام وجود ندارد. ما باید این هدف کثیف را با حضور مردم در صحنه از بین ببریم.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش مهمی در اثبات علاقه مندی مردم به انقلاب دارد و هیچ حرکتی نمی تواند چنین نقشی را ایفا کند.

وی با انتقاد از تفکراتی که این مهم را انکار می کنند، گفت: این افراد نمی توانند باور کنند که مردم برای وفاداری به انقلاب ایستاده اند و باور دارند.

آیت الله جنتی تصریح کرد: این افراد معتقدند تنها راه حل مشکلات کشور کنار آمدن با آمریکا است، در این حرکت یک عده افراد موثر قرار دارند که خطرناک اند. این افراد معتقدند دیگر نمی توان مقاومت کرد و مردم تحمل مشکلات را ندارند و باید تسلیم شد. این نتیجه گیری دقیقا هدفی است که دشمنان با اعمال فشارها دنبال می کردند، دشمنان تلاش داشتند با اعمال تحریم ها و فشارها مسئولان را به این نتیجه برسانند که باید مقاومت را کنار گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اتاق فکر شورای هماهنگی باید برنامه ریزی کند که با چه شعارها، پرده ها و تبلیغاتی می‌توان در مقابل این تفکر ایستاد.

وی تصریح کرد: خیلی ناراحتم که رهبر معظم انقلاب مطالبی را که مثل خورشید روشن است و واقعیت‌های غیر قابل انکار است بیان می کنند، اما عده ای نمی فهمند.

آیت الله جنتی تاکید کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی به روشنی بیان می کند که همه مشکلات اقتصادی کشور با استقامت و مقاومت قابل حل است و می توانیم دشمن را شکست داده و ناامید کنیم. باید اقتصاد را فعال کرده و تولید را افزایش دهیم تا دشمنان ناامید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: دشمنان به تحریم ها امید بسته اند تا مردم را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: برخی از این افراد ساده لوحی که تلاش برای تسلیم دارند، گاهی چراغ سبزهایی به دشمنان نشان می دهند که باید در مسائل هسته ای و اقتصادی با دشمنان کنار آمد، این افکار دقیقا در مقابل افکار امام(ره) و شهدا قرار دارد.

آیت الله جنتی از مسولان خواست که مردم را بهتر بشناسند و به اظهارات عده ای ولنگار که در هر گوشه ای حرف می زنند توجه نکنند، زیرا این افراد از مردم نیستند، ملت ایران حماسه آفرینان ۹ دی و ۲۲ بهمن هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملت ایران را ملتی نجیب، معتقد به اسلام و ولایت فقیه خواند و گفت: ما باید از این گنج های نهفته بهره برداری کنیم. رسالت شورای هماهنگی همین است که آنچه در قلب و دل مردم است بر سر زبانشان بیاوریم. دشمن در تلاش برای براندازی اسلام و انقلاب است و کسانی که در برابر این هدف می ایستند مردم هستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با ابراز تاسف از توهین کشور فرانسه به پیامبر(ص) گفت: این حرکت در ۲۵ کشور اروپایی دیگر نیز تکرار شده است و این نشریه به ۱۶ زبان ترجمه شده است.

آیت الله جنتی ادامه داد: رسالت انقلاب اسلامی این است که از دین اسلام و پیامبر(ص) دفاع کنند اگر سر سوزنی چیزی به نام غیرت در وجود مسئولان کشورهای اسلامی وجود داشت می توانستند حداقل با تحریم کشور فرانسه درس عبرتی برای سایر کشورهای اروپایی ایجاد کنند، اما کجاست آن غیرت و رشادت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فتنه به دنبال براندازی نظام است، گفت:  مردم ما باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهان آنهایی بزنند که می خواهند حصر سران فتنه برداشته شود و فتنه گران آزاد شوند.

وی تاکید کرد: ۲۲ بهمن پیام مردم است و مردم با براندازی مخالف بوده و با حصر سران فتنه موافقند.

آیت الله جنتی گفت: ۲۲ بهمن باید به مردم دنیا این پیام را بدهد که انقلاب اسلامی حامی ارزش ها، دین آسمانی اسلام است و تا پای جان ایستاده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها