امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۳۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «قلعه نویی درباره زمان برگزاری هفته هجدهم منطقی حرف زده است.»

به گزارش پایگاه 598، کامران صاحب پناه درباره بدهی 950 میلیونی علی انصاری به باشگاه استقلال اظهار داشت: «انصاری یک استقلالی واقعی است و  در سال های گذشته بارها و بارها علاقه و تعصبش را به تیم نشان داده است. به هر حال باشگاه هم در شرایط سخت و حساسی قرار دارد و امیدوارم او به قولی که داده است عمل کند تا بتوانیم به تعهدات مان عمل کنیم.»

 

وی درباره حملات تند کارلوس کی روش به قلعه نویی و اینکه سرمربی تیم ملی گفته است قلعه نویی شایستگی نشستن روی نیمکت را ندارد گفت: «در فوتبال حرفه ای جای و جایگاه افراد مشخص است. کی روش نمی گذارد کسی در کارش دخالت کند و در طبعا نباید هم در کار کسی دخالت کند.»

 

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «همه مربیان ایرانی محترم هستند و در سختی و دشواری کار می کنند. به طور حتم ما هم این اجازه نمی دهیم کی روش در کار باشگاه استقلال دخالت کند. بهتر است سرمربی تیم ملی بداند چنین اظهاراتی مصداق بارز عدم حرفه ای گری است و یکی باید جلوی او را بگیرد.»

 

صاحب پناه درباره اینکه سرمربی استقلال نسبت به تغییر احتمالی در برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر اعتراض کرده است گفت: «قلعه نویی درباره زمان برگزاری هفته هجدهم منطقی حرف زده است. او برای تک تک روزهایی که لیگ دچار وقفه شد برنامه ریخته بود و ما هم از سازمان لیگ می خواهیم که مطابق برنامه قبلی، مسابقات را برگزار کنند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها