أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۳۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
کارشناس داوری گفت: «رسیدن جلسه بررسی دوپینگ الزهرا به دور سوم حاکی از این است که محرومیت این بازیکن قطعا از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال عراق رسیده است.»

به گزارش پایگاه 598، هوشنگ نصیرزاده در خصوص ادامه دار شدن موضوع بررسی پرونده دوپینگ الزهرا، بازیکن تیم ملی عراق، اظهار داشت: «مشخص است که شکی در خصوص رای محرومیت این بازیکن وجود ندارد و فیفا این بازیکن را محروم کرده است.»

 

وی افزود: «آنچه در حال حاضر در سیدنی در حال انجام است این است که AFC درصدد تصمیم گیری برای اعلام رای این بازی است.»

 

نصیرزاده در این خصوص که فدراسیون عراق اعلام کرده قصد دارد مستندات جدیدی به AFC ارائه دهد خاطرنشان کرد: «این نشان می دهد که فدراسیون فوتبال عراق متوجه این تخلف اعتباری شده و در حال تلاش برای اثبات صحت استفاده تیم ملی کشورش از بازیکن خود است.»

 

کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان تاکید کرد: «این احتمال که اخبار خوبی از استرالیا به ایران مخابره شود هر لحظه تقویت می شود و روند فعلی حاکی از همین موضوع است.»

کاپ

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها