أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۳۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی شركت نفت در اعتراض به عدم استخدامشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر پذیرفته شده ذخیره آزمون استخدامی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در تجمعی اعتراض آمیز مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل مراحل استخدامی خود شدند.

این تجمع کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی تاکید کردند: ما تمامی مراحل قانونی استخدام شرکت پالایش و پخش را گذرانده‌‌ایم و خواستار پیگری حق قانونی خود از سوی نمایندگان مجلس هستیم.

همچنین تجمع کنندگان با حمل دست نوشته‌های دیگری خطاب به وزیر نفت این سوال را از بیژن زنگنه وزیر نفت مطرح کردند: آیا نمی‌خواهید مجوز قانونی استخدام شرکت پالایش و پخش را امضا کنید.

در دست نوشته دیگری نیز تجمع کنندگان تصریح کردند: هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد هر گاه وعده می‌دهد باید وفا کند.

 

گفتنی است معترضان در این تجمع که با حضور 60 تا 70 نفر از فرزندان شهدا برگزار شد، اعلام کردند که 470 نفر از فرزندان شهدا در این آزمون پذیرفته شده و ضمانت نامه 35 میلیون تومانی نیز پرداخته کرده‌اند، اما تاکنون دستور وزیر نفت برای استخدام آنان صادر نشده است.

 

پیش از این نیز معترضان به آزمون استخدامی «شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی» در مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به مقامات این وزارتخانه برسانند.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها