أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۱ آذر ۱۳۹۰
عضو کنگره کل حمايت از مردم بحرين از اقدام رژيم حمد بن عيسي آل خليفه و نيروهاي اشغالگر آل سعودي براي ممانعت از برگزاري عزاداري امام حسين (ع) در ايام محرم خبر داد.

قاسم الهاشمي روز پنجشنبه درمصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: بحرين امروز با وضعيت فاجعه باري که دارد ، کربلاي واقعي است.

وي افزود: نيروهاي رژيم بحرين با حمايت نيروهاي اشغالگر سعودي درصدد پايين آوردن پارچه هاي سياه و نماد عزاداري امام حسين (ع) در مناطق مختلف اين کشور از جمله بني جمره، المحرق و نيز روستاهاي ستره بودند، ولي جوانان قهرمان مانع اين اقدام آنان شدند.

عضو کنگره کل حمايت از مردم بحرين در ادامه با تاکيد بر مخالفت با مذاکره با رژيم آل خليفه تاکيد کرد که نبايد هيچ اميدي به رژيم بحرين براي مذاکره داد؛ چرا که اين اقدام فرصتي براي رژيم آل خليفه به شمار مي رود.

وي افزود: ما با همه گروه هاي سياسي اتفاق نظر داريم و نمي خواهيم که خون مردم ريخته شود ولي بايد هوشيار باشيم که آنچه در مقابل ماست، سر افعي است.

عضو کنگره کل حمايت از مردم بحرين گفت: از برادران خود در جمعيت هاي سياسي مي خواهيم که به اين مساله توجه داشته باشند و اجازه ندهند که مردم بحرين بيش از اين رنج و درد را متحمل شوند زيرا انقلاب هاي مصر، تونس و ليبي در صورتي توانستند به پيروزي نهايي دست يابند که رژيم هاي حاکم را سرنگون کردند.

الهاشمي تصريح کرد: نبايد به گزارش بسيوني رييس کميته حقيقت ياب پادشاه بحرين، و هياهويي که براي اصلاحات به راه انداخته اند و تشکيل کميته ها و مسايل مشابه از اين قبيل اهميت داد چرا که آمريکا و انگليس پشتيبان رژيم بحرين هستند و در صدد آموزش قواعد بازي به رژيم بحرين برآمده اند.

وي با تاکيد بر اين که تشکيل دولت به اصطلاح انتقالي توسط جمعيت هاي سياسي بحرين ، اشتباه است، افزود: تشکيل چنين دولتي مي تواند مردم را به قبول تصميمات دولت وادار کند.

الهاشمي گفت: مردم خواستار سرنگوني رژيم استبدادي و نه تشکيل دولت انتقالي هستند زيرا پس از دولت انتقالي طبعا تشکيل دولت موقت مطرح خواهد شد و سپس دعوت به برگزاري انتخابات موقت صورت مي گيرد و در نهايت اين روند سال ها به طول خواهد انجاميد.

وي افزود: اين فرايند همان مساله اي است که رژيم آل خليفه و رژيم آل سعود و استکبار جهاني مي خواهند دربحرين اتفاق بيافتد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها