أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۴۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: «تیم نفت باید مثل نیم فصل اول کار کند و موفق باشد.»

به گزارش پایگاه 598، کمال کامیابی نیا درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «تمرینات خود را دنبال می کنیم. شرایط بسیار خوبی داریم و تلاش می کنیم همان نفت نیم فصل اول باشیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. علاوه بر مسابقات لیگ روز 28 بهمن ماه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهیم رفت و امیدوارم در آن بازی نیز موفق باشیم.»

 

وی درباره آینده تیمش بیان داشت: «صد درصد به آینده تیم مان خوشبین هستم. پتانسیل تیم نفت بالا است و بازیکنان نیز روحیه و انگیزه خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کنیم.»

 

هافبک نفت تهران که در سال 1390 دواخطاره بود و در ترکیب تیم فوتبال امید مقابل عراق بازی کرد و در نهایت نتیجه بازی 3 بر صفر به ضرر ایران شد، درباره اتفاق پیش آمده در علاءعبدالزهرا تاکید کرد: «شرایط من با عبدالزهرا فرق می کند. او دوپینگی است و بعید بود به خاطر دوپینگ عراق را بازنده کنند البته از قانون خبر ندارم. با این حال تیم ملی می توانست شرایط خوبی داشته باشد اما قسمت نبود.»

 

کامیابی نیا همچنین گفت: «ما واقعا نیاز به آدم هایی سرشناس در بدنه فیفا داریم. افرادی مثل علی دایی که دنیا او را می شناسد. شک ندارم اگر دایی عضو فیفا بود، حق ایران را می گرفت. او فردی است که به درد ایران در بدنه اجرایی فیفا و AFC می خورد. تمام کشورهای عربی کرسی دارند اما ایران اینگونه نیست.»

 

وی در پایان افزود: «برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در تورنمنت های بعدی بتواند نتایج بهتری کسب کند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها