يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۴۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
حرف های سرمربی تیم ملی که منتقدین را به توپ بست، بوی رفتن می دهد. او اگر خیال ماندن داشت، اینگونه به سرمربی سرخابی ها و دیگران حمله نمی کرد.

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش در اقدامی انتحاری منتقدین خود را مخالفان سربلندی فوتبال ایران نامید و با نام بردن از حمید درخشان و امیر قلعه نویی صراحتا اعلام کرد این افراد لیاقت مربیگری کردن را هم ندارند چه برسد به این که بخواهند روی نیمکت تیم ملی ایران بنشینند.

 

کی روش با این حرف های تندش که دیروز و امروز تیتر اکثر روزنامه ها و رسانه های ورزشی بود، عملا ثابت کرد خیال ماندن در ایران ندارد و آماده رفتن است.

 

از مصاحبه اخیر کی روش بوی رفتن می آید و این را همه کسانی که با سرمربی تیم ملی در ارتباط هستند، تایید می کنند.

 

کی روش اگر قصد ادامه همکاری با ایران را داشت، مثل قبل خیلی ملایم تر از قلعه نویی، درخشان و سایر منتقدین خود انتقاد می کرد اما حمله تند و بی پروای او نشان می دهد خیال ماندن ندارد.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها