يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافت حقوق‌های هفتگی خود حسابی دلخورند و فعلاً بزرگترهای تیم در این مورد سکوت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، بازیکنان پرسپولیس از اینکه حقوق‌های هفتگی خود را دریافت نکرده‌اند به شدت ناراحت هستند و این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در آستانه واگذاری سهام این باشگاه نمی‌توانند حتی اسپانسر موقت برای ترزیق پول به باشگاه بگیرند.

 

* رضا نورمحمدی به خاطر مصدومیت فعلاً نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند اما به گفته پزشک پرسپولیس آسیب‌دیدگی او جدی نیست و به بازی این تیم با ذوب‌آهن خواهد رسید.

 

* مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند کارت بازی علی علیپور از سوی سازمان لیگ صادر شود تا او بتواند در بازی با ذوب‌آهن به میدان برود. علیپور در تمرینات سرخپوشان توانسته توجه مربیان تیمش را حسابی به خود جلب کند.

 

* شوکت اسلام‌اُف و فرناندو گابریل حتی اگر به زودی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کنند به خاطر دور بودن از شرایط آرمانی نمی‌توانند در بازی با ذوب‌آهن پرسپولیس را همراهی کنند.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها