کد خبر: ۲۸۹۴۳۹
زمان انتشار: ۰۲:۳۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
فرکی،
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مربی باید خیلی هنر داشته باشد که پیش‌بینی مسائلی مانند تغییر برنامه لیگ را بکند تا کمترین لطمه را بخورد.

به گزارش پایگاه 598،حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص رد اعتراض ایران به AFC بابت شکایت از علا عبدالزهرا، هافبک تیم ملی عراق اظهار داشت: امیدوار بودیم و آرزو می‌کردیم به نفع ما رأی بدهند اما این اتفاق بعید به نظر می‌رسید.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه با این شرایط و بازگشت تیم ملی بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر یک هفته زودتر برگزار خواهد شد، گفت: پیش از این هم اعلام شده بود که اگر تیم ملی زودتر حذف شود، بازی‌ها یک هفته زودتر آغاز می‌شود و ما هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بودیم که به برنامه اصلی‌مان لطمه‌ای وارد نشود. تمرینات‌مان را به صورت مرتب پیگیری می‌کردیم و روز گذشته هم یک بازی تدارکاتی با پیکان برگزار کردیم.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها به تغییر برنامه لیگ معترض هستند و می‌گویند بازی با سپاهان باید در تاریخ اعلام شده قبلی برگزار شود، گفت: طبیعی است که استقلالی‌ها اعتراض کنند و حق هم دارند که به این مسئله معترض باشند. 5 بازیکن اصلی‌ آنها در تیم ملی حضور دارند و اگر هم بازیکنان تا سه‌شنبه به تیم‌های‌شان برگردند فرصت چندانی برای ریکاوری و تمرین تاکتیکی نیست. ما هم چنین شرایطی داریم و علاوه بر داشتن دو بازیکن‌مان در تیم ملی، سه بازیکن هم در تیم امید داریم. فقط باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که چه بخواهیم، چه نخواهیم مجبوریم برنامه‌ای که اعلام می‌شود را بپذیریم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که با تغییر برنامه هفته هجدهم لیگ برتر سپاهان متضرر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: طبق شنیده‌های‌مان برنامه‌ریزی کرده بودیم که متضرر نشویم. مربی باید خیلی هنر داشته باشد که پیش‌بینی چنین مسائلی را بکند تا با تغییر برنامه کمترین لطمه را بخورد. از آخرین بازی‌مان در لیگ تا امروز را پیش‌بینی کرده بودیم و با حرفه‌ای‌گری تلاش کردیم برنامه را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم. شاید تغییر برنامه کمی روند کاری ما را تغییر دهد اما در نهایت می‌توانیم با این موضوع کنار بیاییم.

سرمربی سپاهان در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال گفت: در دیدار با استقلال لباس نو می‌پوشیم و به میهمانی می‌رویم. انگار فصلی جدید برای ما آغاز شده است و بعد از این همه وقفه در لیگ منتظر شروع مجدد بازی‌ها هستیم. بعد از این همه مدت وقفه در برگزاری بازی‌های لیگ، زندگی را از اول آغاز خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها