يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۴۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
در بخشی از این بیانیه آمده است:موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای به صدور حکم محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن‌تر شدن حوادث، نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند.

۱ـ در نحوه رسیدگی به این موضوع تأملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

۲ـ تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال ۸۶ و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

۳ـ اطلاع‌رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بد دلالان قرار داده است تا سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت‌های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست‌بازان حرفه‌ای و برخی رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم نظیر آن و انتقام‌کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف‌های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌های معاند بیگانه نیز با بهره‌برداری از شرایط، مشغول عقد‌ه‌گشایی هستند.

۴ـ مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ‌های قاطع به اتهامات بی‌اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه‌ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه‌جویی‌ها، مشقات و سختی‌های سکوت را بر خود هموار کرده‌اند لیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته‌های دور گفته‌‌اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند.

دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۸
۷
مهم نیست توی چه دولتی تخلف کرده باشه . عیب اینه کدوم دولت واسش مصونیت ایجاد کرده و قوه قضاییه را تحت فشار قرار داده.افراد را خط قرمز قرار ندهیم بلکه نظام و انقلاب خط قرمز ماست.و این خطایی است که دولت حضرتعالی انجام داد و او و دولتمردان خود را خط قرمز دانست.
598 انصاف داری پیام مرا حذف نکن
پاسخ
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۷
۷
اقای احمدی نژاد ان موقع که اجازه رسیدگی نمی دادید که در دولت جنابعالی بود یادت نیست ..روند رسیدگی هم طبق ظوابط نظام است .دیگر اینکه گفته اید جریان به قبل از دولت شما برمی گردد ودرست ولی مطلعین مگر به شما نمی گفتند ایشان را نیاورید وشما لجبازی کردید واوردید اقای احمدی ما که به شما در دو دوره رای دادیم دلمان از شما خون است .ول کن دیگر کاری به این موضوعات نداشته باشید ..
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۸
۶
احمد جون بگم بگم هنوز ادامه داره .خوب بگو اگه جرات داری.استنباط از مورد یک متن فوق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۷
۸
سلام
بنده خودم کسی هستم که دو دوره به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی به نظر من سایت شما که یک سایت انقلابی هست نبابد سنگ کسی که این آخرا علنا جلوی رهبری ایستاد رو به سینش بزنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۱۰
۶
تخلفات ادعایی، مربوط به قبل از دولت های عدالت است. حتی مخالفین سرسخت مهر و عدالت هم به آن اعتراف می کنند:
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی: تخلفات رحیمی مربوط به دوران مسئولیت او در دیوان محسابات است و بنده به رغم آنکه هیچ همخوانی با تفکر سیاسی و منش احمدی‌نژاد ندارم اما باید صادقانه بگویم که تخلفات رحیمی مربوط به دولت احمدی‌نژاد نیست.
پاسخ
خسروايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
۹
۶
در حاشيه عقده گشائي از رئيس دولت نهم و دهم
نميدانم چه منفعتي در خراب كردن انسانهاي عدالت خواه وجود دارد كه هر كس و ناكسي زدن لگد را مستحب بلكه واجب ميداند راستي علت عقب ماندگي در همه زمينه ها چيست؟
در حاشيه سياستهاي اقتصادي و اجتماعي دولت يازدهم دولت
اين دولت مطمئنا كاري براي اكثريت محروم كشور نخواهد كرد چون خاستگاهش افراد بيدرد و ممتاز هستند.انها فقط دنبال لبخند غرب هستند و بس
پاسخ
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۹
۸
بیچاره 598 که تلاش داره دوباره احمدی نژاد رو مطرح کنه، رحیمی دوباره آبروی احمدی نژاد رو برد و سکه یه پولش کرد.

چقدررررر احمدی نژاد شما مظلومه آخه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۷
۰
يعني او ن 170 نفر نما ينده كه پو لو گرفتن مو قع تمجيد و تقد ير انتصاب اقاي رحيمي يا دشو ن نبو د كه چي بو ده مو ضو ع و يك دفعه حس مبارزه با فسادشو ن گل مي كنه و از دو لت احمد ي نژاد با ج معاو ن او. لي را ميخو ان در ضمن از پرو نده سنگين امنيتي و افساد اقتصاد ي اقا زاد ه چه خبر ؟!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۵
۱
اقاي 598 اعلاميه را بد جو ر ي تفسير كردي با زبان بي زباني در اين اعلاميه به حكم صاد ره اعترلاض شده و نحو ه رسيدگي به انرا قابل تا مل ميداند و در ضمن جنا ب اقاي رحيمي صا دق و زحمتكش و خدو م د ر سال 86 اين ماجرا رييس ديو ان محا سبانت مجلس بو ده نه در دوو لت خدمتگزار
پاسخ
یاسوج زیبا
ROMANIA
۲۳:۰۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۵
۴
مردم همه چیز را دارند میفهمند
من تا امروز و هنوز طرفدار احمدینژادم
ولی جنایت رحیمی و زنجانی آبروی ما را برد
ما دیگه به کی اعتماد کنیم
ما دیگه به جز رهبری هیچ کدوم از دولتیها را قبول نداریم
ما به دولت احمدی نزاد قسم میخوردیم الان دوستانمان به ما طعنه میزنند از این به بعد منتظر چه چیزهایی باشیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
ما به دکتر احمدی نژاد دلاور اعتماد کامل داریم و تخلفات رحیمی هیچ ارتباطی به دولت دکتر احمدی نژاد ندارد.
ايمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۳
۵
به كوري دشمنانت اي احمدي دلاور ماهمه چيزراميفهيم وميبينيم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۳
۴
ما احمدی نژاد ضد آمریکایی را میپسندیم
پاسخ
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
ولی قوه قضاییه تایید کرد درزمان حکومت احمدی نژاد این فساد صورت گرفته است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
عدالت بارانی است که تشنگان هم از آن فراری هستند بر اساس اصول قانون کسی حق ندارد بواسطه اینکه احدی مجرم شناخته شد حیثیت اجتماعی وی را بیشاز این لکه دار کند . حواسمان کجاست آخرت نزدیک است . ااگه ایشون مجرم هستند ما که دادگاه نیستیم انشاالله قوه‌ قضاییه بدون اغماض برخورد کرده ، می کند و خواهد کرد ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها