يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۴۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
جام ملتهاي آسيا براي تيم ملي فوتبال ايران به طرز دراماتيکي به پايان رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، طرفداران تیم ملی هنوز در شوک باخت به عراق بودند که رسانه ای شدن یک ماجرا آنها را کمی امیدوار کرد.

اینکه بازیکن عراق به نام عبدالزهرا علیرغم دوپینگی بودن جلوی ایران بازی کرده و اگر این موضوع ثابت شود آن وقت نتیجه بازی ایران و عراق تغییر خواهد کرد و ایران به جای عراق حریف کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملتها می شود.

اگر چه در هیچ تورنمنت فوتبالی سابقه نداشته که نتیجه یک بازی عوض شود اما کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوار بودند که پیگیری های آنها در مورد بازیکن سابق تراکتورسازی نتیجه دهد.

تائید دوپینگی بودن عبدالزهرا توسط فیفا و درخواست AFC از تیم ملی برای به تعویق انداختن بازگشتش به ایران باعث شده بود که طرفداران تیم ملی با امید بیشتری اخبار مربوط به این ماجرا را پیگیری کنند.

از صبح امروز به وقت تهران که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این پرونده تشکیل جلسه بود هر لحظه اخبار متفاوتی در مورد نتیجه بازی ایران و عراق منتشر می شد.

در شرایطی که عراقی ها مدعی بودند کنفدراسیون فوتبال آسیا قطعا اعتراض ایرانی ها را قبول نخواهد کرد اما از این طرف طولانی شدن رسیدگی به این پرونده باعث می شد که به راحتی نا امید نشویم.

این وسط یک خبرنگار استرالیایی هم اعلام کرد که ایران هیچ شانسی برای بازگشت به جام ملتها ندارد تا همه چیز در ابهام پیش رود.

نهایتا کنفدراسیون فوتبال آسیا آب پاکی را روی دستان مسئولان فدراسیون فوتبال ریخت و اعلام کرد که اعتراض آنها مورد تائید قرار نگرفته است.

بدین ترتیب تیم ملی فردا به کشورمان برمی گردد و جام ملتها بدون هیچ تغییری و طبق روال سابق برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها