يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۴۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
زهرا هراتيان عضو کميته پزشکي اي اف سي در مورد منفي بودن دوپينگ علا عبدالزهرا اعلام کرد که ما به دليل نداشتن لابي و افراد پرقدرت در فيفا نتوانستيم حقمان را بگيريم.
به گزارش پایگاه 598،هراتیان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما به ترس کنفدراسیون فوتبال آسیا و قدرت فیفا باختیم، در حالی که مدارک حقوقی ما کامل ترین بود. اعتراض به دوپینگ پس از آنکه ثابت شده بود عبدالزهرا این کار را انجام داده باید توسط فیفا صورت می‌ گرفت اما آنها کوتاهی کردند. پس از 22 سپتامبر هم دیگر از وضعیت عبدالزهرا اطلاعی نداشتیم و وادا (کمیته مبارزه دوپینگ) پس از آن پیگیری وضعیت محرومیت این بازیکن عراقی شد که دیگر ما از شرایط او اطلاعی نداشتیم. همین که ای اف سی اذعان داشت که این بازیکن دوپینگی است، نشان می‌ دهد حق با ایران است.

او ادامه داد: اولین بار است که در یک دیدار رسمی در همه رشته ها چنین اتفاقی افتاده که نتیجه بازی باید برگردد، خیلی ها این شرایط را با وضعیتی که تیم امید در زمان منصوریان داشت مقایسه می‌ کنند اما اصلا قابل قیاس نیست. شاید اگر ما لابی های لازم و افراد پرقدرت در فیفا داشتیم، شرایط عوض می‌ شد. الان هم مردم ناامید نشوند، ما خیلی چیزها در این چند وقت یاد گرفتیم و برای اولین بار از لحاظ حقوقی ما مدارکی ارائه دادیم که کامل بود و باعث شد که خود فیفا و ای اف سی هم به دوپینگی بودن عبدالزهرا اعتراف کنند.

وی افزود: شاید بهتر بود که ما از همان استرالیا یک وکیل آگاه به امور دوپینگ می‌ گرفتیم که قانون ها را در این مورد بداند که دائم با من در تماس نباشند چون همین تاخیرها تاثیرگذار بود. قطعا من از طریق کمیته پزشکی ای اف سی و دوپینگ فیفا این مساله را در داخل و خارج پیگیری می‌ کنم که چطور می‌ شود بازیکن دوپینگی را محروم نکردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها