أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
هفته گذشته جيمي کرگر، بازيکن سابق ليورپول و مفسر فعلي اسکاي اسپورت، از شادي پس از پيروزي بازيکنان آرسنال در مقابل منچسترسيتي انتقاد کرده بود.
به گزارش "ورزش سه"، در آن دیدار، بازیکنان آرسنال در پایان بازی، اقدام به گرفتن سلفی با هوادارانشان کردند. هوادارانی که از لندن به ورزشگاه اتحاد آمده بودند و 90 دقیقه تیم محبوشان را تشویق کردند.
آرسن ونگر در مصاحبه ای در این رابطه گفت:" من هیچ مشکلی با سلفی گرفتن بازیکنانم با هواداران ندارم اما قبول دارم که جشن گرفتن پیروزی، باید به شیوه معقول و درستی انجام شود. چند هفته قبل من توتی را دیدم که پس از زدن گل به لاتزیو، اقدام به گرفتن سلفی با هواداران کرد، البته فاصله او با جایگاه تماشاگران زیاد بود.
می دانم که در این مورد یک سری محدودیت هایی وجود دارد. فکر می کنم کار بازیکنانم درست بود و آنها شادی خودشان را با هواداران به خوبی تقسیم کردند. نگران نباشید، بازیکنانم می دانند که قهرمان لیگ نشده اند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها