کد خبر: ۲۸۹۵۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ذوب‌آهني‌ها اگر مي‌توانند جلوي بازي کردن پيام صادقيان را بگيرند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، محمود خوردبین در خصوص اینکه باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده که اگر حق رشد پیام صادقیان پرداخت نکنند اجازه بازی کردن او را در پرسپولیس نخواهند داد، اظهار داشت: اگر می‌توانند، این کار را انجام دهند و نگذارند بازی کند.

وی در مورد تغییر برنامه لیگ خاطرنشان کرد: به هر حال همه چیز به هم ریخته است اگر فدراسیون فوتبال بداند که ما چگونه هتل می‌گیریم، بلیت رزو می‌کنیم و سایر مسائل متوجه سختی‌های کار خواهند شد با این شرایط کارمان بسیار دشوار است.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه آیا روز جمعه مقابل ذوب‌آهن بازی خواهند کرد، تصریح کرد: مجبور هستیم که بازی کنیم اما کارمان خیلی سخت است و فدراسیون بداند که ما با دشواری این کار را انجام داده‌ایم با این شرایط خیلی اذیت خواهیم شد.

خوردبین در خصوص نتایج تیم ملی و اینکه بحث بازیکن دوپینگی عراق به سرانجام نرسید، گفت:‌ ما اصلاً به این چیزها نباید فکر کنیم باید در زمین بازی پیروز می‌شدیم. البته در بازی مقابل عراق بهترین عملکرد خود را نشان دادیم و اگر در تمام بازی‌ها هم اینگونه بازی می‌کردیم شرایطمان از لحاظ ارائه فوتبال خوب بود. به نظرم در ضربات پنالتی هم اشتباهی انجام شد که باید نکونام ضربه اول را می‌زد و آخرین ضربه را هم به یک بازیکن با تجربه سپرده می‌شد. به هر حال مشکلات گریبان‌گیر ما شد و شاید اگر مسائلی از جمله اخراج پولادی وجود نداشت شرایط متفاوت بود این هم به هر حال شانس بود.

وی در مورد اینکه کی‌روش مصاحبه‌ای علیه درخشان و قلعه‌نویی انجام داده، گفت: به هر حال هرکس می‌خواهد تقصیر شکست را از گردن خودش کم کند البته این دو نفر هم کمی او را چزاندند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها