أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
يوونتوس به خوبي مي داند که براي رقابت با تيم هاي بزرگ اروپايي در ليگ قهرمانان، نياز به داشتن مهاجميا درجه يک جهاني دارد.
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال حاضر، ته وز، موراتا و یورنته را در پیشانی خط حمله در اختیار دارد اما مدیران این باشگاه متقاعد شده اند که برای رسیدن به قهرمانی اروپا، نیاز به مهاجمانی در اندازه های کاوانی یا فالکائو دارند. توتو اسپورت امروز در گزارشی ادعا کرد که از بین کاوانی و فالکائو، فصل آینده یکی به یوونتوس می پیوندد.
کاوانی سابقه بازی برای پالرمو و ناپولی در سری آ را دارد. فالکائو تابستان گذشته نیز مورد توجه یووه قرار داشت اما ترجیح داد بصورت قرضی به منچستریونایتد برود. هنوز مشخص نیست که قرارداد قرضی او با یونایتد تمدید خواهد شد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها