أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
دروازه بان باشگاه پرسپوليس ادعا مي کند پرسپوليس با وجود شروع زودتر از موعد ليگ مشکلي نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598،سوشا مکانی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر نمی کنم باشگاه ما اعتراضی به شروع لیگ داشته باشد. ما تمریمنات مان را خیلی زود شروع کردیم و به همین دلیل الان بدن بازیکنان کاملا آمادگی بازی کردن را دارد. انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و هواداران مان را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: البته این را هم بگویم که این نظر شخصی من است و شاید نظر دیگران متفاوت باشد. با این حال من در مورد خودم می گویم که آماده هستم چون دوره بدنسازی مان را به صورت کامل پشت سرگذاشته ایم و حالا می توانیم با خیال راحت در بازی های لیگ برتر شرکت کنیم.

دروازه بان تیم ملی دوست ندارد در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت ها صحبتی را به زبان بیاورد: من دوست ندارم در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت ها صحبت کنم چون از ممکن است صحبت هایم احساسی باشد. از من بزرگتر خیلی ها هستند که باید در مورد تیم ملی صحبت کنند و من ترجیح می دهم که سکوت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها