امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
متس هوملس در سال هاي 2011 و 2012 به عنوان بهترين مدافع بوندسليگا برگزيده شد اما در فصل جاري او آشکارا از فرم هميشگيش فاصله گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بی شک مصدومیت های متوالی نقش زیادی در افت کیفی این مدافع ارزشمند ملی پوش داشته است.دورتموند در نیم فصل اول بوندسلیگا، نتایج کابوس واری گرفت و هم اکنون در جایگاه هفدهم جدول قرار دارد.

هوملس در پایان بازی دوستانه مقابل اوترخت به خبرنگاران گفت:" وضعیت من بسیار بهتر از نیم فصل اول بوندسلیگاست. این مساله را به وضوح در جریان بازی با اوترخت فهمیدم. به کمک تمرینات سخت و فشرده ای که در تعطیلات داشتیم، شرایطم بسیار خوب است.
به نسبت تمام بازی هایی که در نیم فصل اول انجام دادم، حس بهتری دارم و این قدم رو به جلوی مهمی است با این حال، تضمینی نیست که بازهم بتوانم به همان فرم گذشته ام برگردم. مشخص نیست که در نیم فصل دوم، همان بازیکنی باشم که همه انتظار دارند اما همینکه حس بهتری نسبت به نیم فصل دارم می تواند یک شروع امیدوار کننده باشد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها