يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است کارلوس کي‌روش کوچک‌تر از آن است که بخواهد درباره فوتبال پرسپوليس اظهارنظر کند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، حمید درخشان درباره تغییر برنامه‌های لیگ برتر اظهار کرد: این موضوع برای ما صورت خوشی ندارد. تا روز پانزدهم بهمن برنامه‌ریزی انجام داده و تمریناتی را برای تیم در نظر گرفته بودیم. حال که قرار است لیگ زودتر شروع شود کارهای تاکتیکی ما نیمه تمام می ماند. کاش فکر می‌کردیم تیم ملی به دور نیمه نهایی و فینال صعود کرده است و بازی ها را سر موعد مقرر شروع می‌کردیم. این کار چه ایرادی داشت؟ حال بخواهیم با عجله لیگ را آغاز کنیم درست نیست. بعد بعضی ها می گویند می خواهیم به تیم هایی که در آسیا هستند کمک کنیم. چه کمکی می‌خواهید به ما کنید؟

وی به بازی دوستانه تیمش اشاره کرد و گفت: ما به خاطر لیگ که چند روزی زودتر قرار است آغاز شود بازی دوستانه را لغو کردیم. اگر بازی می‌کردیم و بازیکنمان مصدوم می‌شد نمی‌توانستیم در بازی روز جمعه از او استفاده کنیم. ما برای 10 روز آینده برنامه ویژه‌ای تدوین کرده بودیم تا کارهای تاکتیکی انجام دهیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر بازیکنان ما تحت فشار تمرینات هستند. قطعا ما روز جمعه به مشکل می خوریم. من فقط دعا می‌کنم هر طور شده بازی جمعه را به طوری پشت سر بگذاریم که پرسپولیس آسیب نبیند.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حق رشد پیام صادقیان اشاره کرد و گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام و نمی دانم این صحبت‌ها از کجا ساخته می‌شود. من به این بحث‌ها کاری ندارم. پیام صادقیان رسما به پرسپولیس انتقال یافته و اگر قرار است پولی پرداخت شود همان زمان انتقال باید پرداخت می‌شد. حال که یک سال و نیم از این داستان گذشته است می‌گویید حق رشد می‌خواهید. من مفهوم این حرف را نمی دانم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره دوپینگ بازیکن عراق هم گفت: با این کارها شان و شخصیت فوتبال ایران را پایین آوردند. کی‌روش آدم موجهی نیست به خاطر اینکه کنار زمین جنجال درست می‌کند. او سراغ داور رفت تا با داور درگیر شود . برای ما مباحث اخلاقی از همه چیز مهم‌تر است. ایشان مغلطه می‌کنند تا باخت تیم ملی را توجیه کنند. مگر اشتباه داوری جزیی از فوتبال نیست مگر بازی اول ما مقابل ازبکستان که نیم متر توپ وارد دروازه شد داور اشتباه نکرد چرا آن زمان داد و فریاد نکردید؟ الان که به یک مربی که 45 روز است تیمش را تحویل گرفته باخته‌اید و مغلطه می‌کنید. با این همه افتخاراتت به این مربی باخته‌ای حال می‌گویی چرا امیر قلعه نویی و حمید درخشان مصاحبه کرده‌اند؟ این توجیه غلطی برای یک مربی حرفه‌ای است. شما فوتبال ما را زیر سوال برده‌ای.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم کی روش سومین یا چهارمین مربی گران دنیاست که ما با او کار می‌کنیم. شما چه تاثیری روی فوتبال ایران گذاشته‌اید؟ آقای کی‌روش همه این بازیکنانی که در اختیار تو بود حاصل زحمات مربیان داخلی ایران است. شما این بازیکنان را به عنوان جهیزیه همراه خود که نیاورده‌اید. شما سرمایه این مملکت را همراه خود داشتی که نتوانستی از آن استفاده کنی. حال بگو چه تاثیری در فوتبال این مملکت گذاشته‌ای؟ آیا بازی روانی به نمایش گذاشته‌ای یا تاکتیک‌های به روز را به نمایش گذاشته‌ای؟ تو سوابق ما را به ما یادآور شدی من هم باید بگویم در رئال مادرید هفته هشتم اخراجت کردند. در تیم ملی پرتغال هم که بودی با فیفا به خاطر دوپینگ محروم شدی و از کشور بیرونت کردند. حال آمده ای و برای فوتبال ما تصمیم می‌گیری. تو کوچک‌تر از آن هستی که بخواهی برای فوتبال ایران تصمیم بگیری. فوتبال ما از امثال تو خیلی بزرگ‌تر است و امثال تو نمی‌توانند برای آن تصمیم‌گیری کنند.

حمید درخشان در ادامه درباره شوکت اسلامف هم گفت: درست است که او نتوانسته تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد اما قرار است مجددا از او آزمایش گرفته شود اگر آزمایش دوم هم نتیجه نداد دیگر او را جذب نخواهیم کرد. اما درباره اسماعیل ضرغام باید بگویم رایزنی ها را مجددا با او آغاز کردیم تا بتوانیم او را به تیم‌مان بیاوریم.

درخشان در پایان درباره رضا نوروزی گفت: نوروزی تمرینات اختصاصی انجام می دهد و ما در تلاش هستیم او را به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برسانیم. این را هم باید بگویم که اگر تست پزشکی شوکت اسلامف مثبت نشود به سراغ بازیکن خارجی دیگری می‌رویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها