أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مدافع باشگاه سپاهان ادعا مي کند سازمان ليگ از قبل اعلام کرده بود که احتمال دارد ليگ برتر زودتر از موعد مقرر شروع شود و به همين دليل جاي گله اي براي باشگاه ها باقي نمانده است.
به گزارش پایگاه 598،هادی عقیلی در این باره به "ورزش سه" گفت: سپاهان یک باشگاه حرفه است و کادرفنی ما طوری برنامه ریزی کرد که ما در صورتی که لیگ زود شروع شود مشکلی برای مان به وجود نیاید. ما تمرینات مان را مرحله به مرحله پشت سرگذاشتیم و در صورتی که لیگ هم زود شروع شود هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

او ادامه: متاسفانه عده ای عادت کرده اند که به گلایه و شکایت به شرایط موجود اعتراض کنند. این رسم بعضی ها شده است در حالی که ما اگر ادعای حرفه ای شدن را داریم باید بتوانیم با تمام شرایط خودمان را آماده کنیم. این چیزی است که همه باید به
آن توجه کنند.

مدافع سپاهان از عملکرد ملی پوشان سپاهان ابراز رضایت می کند: من فکر می کنم وریا غفوری و احسان حاج صفی در جام ملت های آسیا فوق العاده کار کردند و این باعث خوشحالی است. آنها هر 2 از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بودند. البته من فکر می کنم مهدی شریفی هم خیلی می توانست به تیم ملی کمک کند.

او در مورد مثبت اعلام شدن دوپینگ اعلا عبدالزهرا در زمانی که در تراکتورسازی بازی می کند: من فقط یک سوال دارم و آن هم این است که وقتی آزمایش دوپینگ این بازیکن مثبت اعلام شد چرا کسی آن را اعلام نکرد؟ چرا این موضوع باید بعد از بازی با عراق رسانه ای شود؟ نه من و نه هیچ بازیکن دیگری از این موضوع خبر نداشتیم و این مساله عجیب است؟

عقیلی در پایان گفت: من فکر می کنم کلیه کسانی که در ماجرای اعلا عبدالزهرا مقصر بودند باید جواب بدهد. حالا می خواهد فدراسیون فوتبال باشد، باشگاه تراکتورسازی یا کمیته ملی ضد دوپینگ. هرکسی است باید جواب بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها