يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۶۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره در حلب ،در پی حملات هوایی ارتش سوریه به هلاکت رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،  فعالان سوری تاکید کردند «ابوخدیجه الجولانی»  فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره در حلب در پی حملات هوایی ارتش سوریه به هلاکت رسید.
در همین حال یکی از تشکّلهای نزدیک به گروهک تروریستی جبهه النصره به هلاکت یکی از فرماندهان ارشد این گروهک در حومه حلب اذعان کرد. 

ستاد هماهنگی که به جبهه النصره نزدیک است به کشته شدن" ابو عمر حموی" از فرماندهان ارشد این جبهه در حمله هوایی ارتش سوریه در حومه حلب اذعان کرد.

گزارشها حاکی است که حموی مسئول مجهز کردن افراد انتحاری جبهه النصره در حومه حلب بود.

از طرف دیگر ستادهای هماهنگی اعلام کردند حموی از فرماندهان برجسته شبکه القاعده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها