أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۶۱۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
اخبار باشگاه استقلال
اعضای تیم استقلال در صفحات اجتماعی فعالیت دارند و این موضوع با واکنش سرمربی تیم روبرو شد زیرا وی به بازیکنان اخطار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال برای نیم فصل دوم آماده می شوند و این در حالی است که قلعه نویی از گوشه و کنار در خصوص حضور بازیکنان تیم در شبکه های اجتماعی شنیده است و اعلام شده که این فعالیت‌ها برای اعضای تیم مضر است و جز حاشیه و حرف بهره دیگری ندارد.

گفتنی است قلعه نویی از دستیاران خود در این خصوص شنیده است و عنوان کرده است که بازیکنان باید قوانین باشگاه را رعایت کنند و اقداماتی را انجام دهند که به نفع استقلال است اما این در حالی است که برخی از آنها شرایط را درک نمی کنند و این موضوع عامل این است که سرمربی تیم با این نفرات دچار مشکل شود و نسبت به اقداماتشان واکنش نشان دهد و آنها را از این اقدامات منع کند زیرا به ضرر استقلال است.

شنیده می شود که مربی استقلال از قلعه نویی خواسته است تا در این خصوص به بازیکنان اخطار لازم را بدهد تا از این پس با رعایت کامل پیش بروند و اقداماتی را انجام دهند که به نفع خودشان و استقلال است.

شایان ذکر است قلعه نویی در این مورد به بازیکنان اخطار داده است و اعلام کرده به جای حاشیه و حرف و حدیث برای تیم به فکر شروع بازی ها باشند و از این اقدامات دست بردارند.

**درخواست جالب قلعه نویی از اطرافیانش/درخشان را مقابل کی‌روش حمایت کنید!

سرمربی استقلال با وضعیت خاصی روبروست زیرا با کی‌روش دچار مشکل شده و در این مورد با عزم بالا قصد دارد پیش برود.

قلعه نویی با اوضاعی خاص روبرو شده است زیرا پس از انتقاد از کی‌روش با پاسخ وی روبرو شد و حالا در صدد جبران است.

گفتنی است مربی استقلال معتقد است که یک مربی خارجی نباید از ایرانی ها انتقاد کند و اوضاع را طوری پیش ببرد که در یک کشور خارجی به مربی بدون انتقاد تبدیل شود زیرا در یک کشور مربیان آن در اولویت قرار دارند و آنها باید از مربیان خارجی پیشی بگیرند اما در ایران از زمان حضور کیروش این اتفاق رخ نداده و این مربی خواسته هایش را به کرسی نشانده است.

این در حالی است که عنوان شده است کی‌روش پاسخ مربیان ایرانی را داده و حتی اعلام کرده که قلعه نویی و درخشان صلاحیت مربیگری ندارند و حالا مربیان وطنی در صدد جبران قرار دارند زیرا می خواهند این حرف مربی خارجی را جبران کنند.

شایان ذکر است قلعه نویی از اطرافیان و مربیان تیم استقلال خواسته است در مصاحبه و حرف‌های خود از مربی تیم رقیب یعنی درخشان حمایت کامل شود زیرا قرار است که وی با همراهی درخشان مقابل کی‌روش بایستند و از مربیان ایرانی دفاع کنند.

اعتقاد درخشان و قلعه نویی بر این است که کیروش نتوانسته است شرایط را برای تیم ملی بخوبی پیش ببرد و عملکرد وی با مربیان ایرانی تفاوتی ندارد زیرا اگر در بازی های آسیایی یک مربی ایرانی هدایت تیم را بر عهده داشت نیز ایران از مرحله خود صعود می کرد و چه بسا می توانست عراق را نیز شکست دهد.

**درگیری در باشگاه استقلال یا رد آن؟/مشکل مسئولان با یکدیگر پنهان نیست!

جریان از این قرار است که اعلام شد مسئولان تیم استقلال در محل باشگاه با یکدیگر درگیر شدند و این موضوع به اطلاع رسانه ها رسیده است.

اعضای تیم استقلال در شرایطی خاص قرار دارند زیرا استقلال بدون مدیر عامل کار خود را پی می گیرد و این در حالی است که این موضوع و نبود این مسئول تیم را با مشکلاتی مواجه کرده است که در باشگاه دردسر ساز شده است.

گفتنی است اعلام شده  در باشگاه درگیری ایجاد شده است وجویباری با یک مقام مسئول تیم برخورد کرده است و این خبر به بیرون درز کرده اما این حواشی از سوی مسئولان رد شده است و آنها اعتقاد دارند که در باشگاه هیچ اتفاقی رخ نداده است و همه چیز در امن و امان است و مسئولان تیم رابطه حسنه ای با یکدیگر دارند.

گفته می شود شرایط در باشگاه استقلال مورد بررسی است و اختلافات چند مقام مسئول این تیم با هم کاملا مشخص است و بارها به آن اشاره شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که استقلال بدلیل این مسائل و مشکلات با حواشی زیادی روبرو شده است و این موضوع باید در زمان رسیدن افشارزاده مورد بررسی قرار بگیرد زیرا این تیم با این حواشی به مشکلات بزرگتری می رسد که از نظر نتایج تیم را با مشکل مواجه می سازد.

شایان ذکر است چند مقام مسئول استقلال بارها در این خصوص با اخطار روبرو شدند تا به مشکلات پایان دهند اما این مسائل هر روز بیشتر شده و به پایان نمی رسد.

**نا امیدی قلعه نویی از ملی پوشان/دل به آمادگی این بازیکنان نمی بندم!

اعضای تیم استقلال برای بازی با سپاهان در لیگ آماده می شوند و این در حالی است که مربی تیم بازهم ناراضی است.

قلعه نویی با اوضاع خاصی روبرو شده است و این در حالی است که شرایط برای این تیم به عقیده سرمربی تیم نا مناسب است و استقلال برای بازی با سپاهان به شرایط خوب نیاز دارد و خواستار 3 امتیاز بازی است.

گفتنی است استقلال در حالی برای این دیدار آماده می شود که اعلام شده است این 2 تیم باید در تاریخ دیگری به میدان بروند و استقلالی‌ها نیز مخالف هستند و این مسئله مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

شنیده می شود که علاوه براین مشکلات قلعه نویی از بازیکنان خود نیز رضایت کامل ندارد و اعلام کرده است که مصدومیت‌ها و عدم حضور تمام بازیکنان در تمرینات وی را با اوضاع خاصی مواجه کرده است.

این در حالی است که مربی استقلال در جمع مربیان تیم اعلام کرده است که اگر تمام بازیکنان تیم نیز در تمرینات حضور داشتند نیز بازهم وی دچار مشکل بود زیرا استقلال از حضور ملی پوشان خود بهره لازم نبرده است و ملی پوشان تیم اگر هم در کنار تیم باشند کمکی به وی و استقلال نمی کنند زیرا این بازیکنان آماده نیستند.

شایان ذکر است این نفرات در اردوی تیم ملی بودندو از طرفی دچار مصدومیت شدند و اصلا مشخص نیست که چه زمانی می توانند استقلال را یاری کنند و این موضوع قلعه نویی را نا امید و عصبانی کرده و اصلا به ملی پوشان فکر نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها