يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۶۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
امروزه با دیدگاه متفاوت تری به سلامت و بدن انسان توجه می شود، لذا هیچ فردی قادر به تشخیص قطعی علائم اولیه یک بیماری خاص نیستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: با این همه ، پزشکی آیرودا یک دیدگاه کلی نگررا از زمانهای قدیم پرورانده است. طبق این موضوع، بدن انسان یک سیستم کاملی بوده و روش های مختلفی را برای هشدار دادن به افراد درد من جمله بیماری های شدیدی که هشدارهای قبلی آن توسط خود افراد نادیده گرفته می شود. هر یک از ما توانایی های طبیعی را در یافتن هشدارهای بدنمان داریم.



برای مثال افراد قادر به درک بوی نامطبوع عرق، ادرار و ... هستند که این نشان از وجود سموم زیادی است که در بدن موجود اند، به همین منظور هر فرد قادر به درک و احساس این چیزهای طبیعی است.

با نگاه انداختن و ماساژ هر نقطه از دست راست بدن می توان بیماری ها را درمان کرد.

روش مکاتبه ای مشت و پا Su Jok  از دیگر روش های تشخیص و درمان بیماریهاست که نیازی به داشتن دانش بالا ندارد. این متد نیزهمانند طب سوزنی سنتی چینی و یا طب آیورودا بر انرژی هایی که بدن با آن در ارتباط است، تکیه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها