أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۹۶۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
کارگردان سریال "پله پله" به «نسیم» گفت: متاسفانه با کمبود وقت مواجه هستیم و پیدا کردن بازیگر سخت است زیرا خیلی از آنها درگیر پروژه‌های دیگر شده‌اند/ فعلا فقط سه قسمت از فیلمنامه را آماده دارم و بقیه درحال نگارش است

به گزارش پایگاه 598، برزو نیک‌نژاد نویسنده و کارگردان در گفتگو با «نسیم» از مراحل پیش تولید سریال "پله پله" که در ایام نوروز 94 از شبکه دو سیما پخش می‌شود صحبت کرد و گفت: قرار است از دهم بهمن ماه کار تصویربرداری را آغاز کنیم اما تا همین امروز من فقط سه قسمت از فیلمنامه را در دست دارم و سعید فرهادی و امیرعباس پیام در حال نگارش فیلمنامه هستند.

تلاشم می‌کنیم که شرمنده مخاطبان نشویم

وی اضافه کرد: متاسفانه با کمبود وقت مواجه هستیم و در این مدت زمان کوتاه پیدا کردن بازیگر سخت است زیرا خیلی از بازیگران درگیر پروژه هایی چون "ابله" و "عشق تعطیل نیست" هستند اما تمام تلاشمان را می کنیم از بازیگران خوب استفاده کنیم که شرمنده مردم نشویم.

وی افزود: در حد توانمان این سریال را تولید می کنیم و امیدواریم که نمره قبولی را از بینندگان دریافت کنیم.

سه بازیگر سرشناس به مجموعه اضافه می‌شوند

نویسنده سریال "دودکش" خبر داد: امروز قرار است با چند بازیگر قرارداد ببندیم و البته ناگفته نماند که دو بازیگر مرد و یک بازیگر خانم از بازیگران سرشناس در این سریال حضور خواهند داشت که به محض بسته شدن قرارداد اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

قصه "پله پله" ساده و مردم پسند است

وی در خصوص قصه این سریال توضیح داد: این سریال قصه ساده و مردم پسندی دارد و ما هم تلاش می کنیم مجموعه ای را تولید کنیم که بتواند دقایقی لبخند را روی لب های بینندگان بنشاند.

این کارگردان همچنین به مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا فضای سریال با هر دوی این مناسبت‌ها همخوانی داشته باشد. با توجه به اینکه می دانیم با مخاطبان میلیونی تلویزیون رو به رو هستیم و خنداندن آن ها کار آسانی نیست اما در حد توان انرژی خواهیم گذاشت.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: آقا سلمان از اون مردهای نیک روزگاره که در کار و امور خانواده به خوشنامی و آبروداری مشهور است. سلمان پله پله از نردبان زندگی بالا رفته و مردی خودساخته و زحمتکش است. حالا او باید دردانه دخترش را به جوانی بدهد که از دار دنیا فقط یه قلب پاک داره و یک مادر بزرگ مهربان که دنیا را باهاش عوض نمی‌کند. آقا سلمان دنیا دیده و با تجربه حس می‌کند که گرفتار یک بازی مار و پله‌ای شده است. حالا او باید تصمیم تازه و عاقلانه‌ای بگیرد. به گفته کارگردان، نقش آقا سلمان را آتیلا پسیانی بازی می‌کند.

امیرحسین رستمی به خواستگاری دختر مریم سعادت می‌رود

مریم سعادت نقش فخری همسر سلمان، زهره فکورصبور نقش زن برادر سلمان، امیرحسین رستمی نقش احد خواستگار دختر سلمان، پروین ملکی نقش مادربزرگ احد و بیژن رحمانی نقش دوست احد را بازی می‌کنند. پارسیا شکوری‌راد هم بازیگر خردسال این مجموعه است. قرار است تعدادی دیگر بازیگر به سریال اضافه شود. دیگر عوامل سازنده سریال عبارتند از : مدیر تصویربرداری : فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه : امیر زاغری، طراح گریم : سیدجلال موسوی، طراح لباس : ژاله آنت، صدابردار : امیر حاتمی، مدیر تولید : داریوش بختیاری، دستیار یک کارگردان : حامد مختاری، برنامه‌ریز : امین پیرحیاتی، منشی صحنه : محمدحسین گلفشان، تدوین : امیر شیبان خاقانی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها