امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۶۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
خلعتبری؛
مهاجم سپاهان گفت: «من که نمی‌توانم به کی‌روش اصرار کنم دعوتم کند. در لیگ واقعا تلاش خوبی کردم و لیاقت داشتم پیراهن تیم‌ملی را بر تن کنم اما نشد.»

به گزارش پایگاه 598، همه بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر و به‌خصوص آنهایی که امید داشتند در لیست نهایی کی‌روش قرار داشته باشند اما در آخرین لحظه جا ماندند هر یک به طریقی حرفی برای گفتن دارند.

 

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان هم که بعد از جام‌جهانی نتوانست نظر مرد پرتغالی را برای حضور در رقابت‌های جام‌ملت‌ها جلب کند و باز هم جایی در لیست نهایی او نداشت هم از این دست بازیکنان است.

 

البته خلعتبری یک تفاوت دارد و آن این است که او معتقد است هر چند کی‌روش با او خوب نیست اما بهتر است که در ایران به کار خود ادامه بدهد.

 

* از تمرینات سپاهان چه خبر؟ کم‌کم به آغاز دوباره رقابت‌های لیگ نزدیک می‌شویم؟

- خدا را شکر شرایط خوبی داریم. یک بازی دوستانه برابر پیکان انجام دادیم و خودمان را کم‌کم آماده شروع لیگ‌برتر می‌کنیم.

 

* سپاهان در این مدت در بازی‌های دوستانه خود عملکرد خوبی نداشت و حتی در دو بازی آخر 8گل خورد. علت این مساله به خاطر چه بود؟

- در بازی‌های تدارکاتی این مسایل پیش می‌آید. به هر حال تیم‌ با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها در این دیدارها حضور پیدا کرد. البته ما بزرگ‌ترهای تیم هم عملکرد خوبی نداشتیم و خودمان مقصر بودیم که این باخت‌ها حاصل شد. با این حال بازی‌های تدارکاتی است و نتیجه در آن اهمیتی ندارد.

 

* با آغاز دوباره لیگ‌برتر در یک بازی سخت برابر استقلال قرار خواهید گرفت. درباره این بازی چه نظری داری؟

- بازی با استقلال خیلی سخت است، قطعا استقلال با بازیکنان جدیدی که جذب کرده قوی‌تر شده اما به دنبال این هستیم تا نتیجه خوبی بگیریم و در بالای جدول باقی بمانیم.

 

* حتما شنیده‌ای تاریخ این بازی را تغییر داده‌اند؟!

- بله، مسئولان باشگاه در این‌باره اظهارنظر می‌کنند.

 

* بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده؛ می‌توان نام این بازی را ال‌کلاسیکوی ایران گذاشت؟

- نمی‌شود این را گفت اما فکر می‌کنم باز هم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

 

* به نظرت استقبال خوبی از این بازی می‌شود؟

- هواداران باید به ورزشگاه بیایند و به جذابیت بازی بیفزایند. امیدوارم بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند چون بازی اول نیم‌فصل دوم است دو تیم با قدرت به میدان می‌روند.

 

* بازی ایران و عراق را دیدی؟

- بله، بسیار ناراحت شدم که تیم‌ملی باخت. واقعا فکر نمی‌کردم مقابل عراق بازی را واگذار کنیم اما به هر حال این اتفاق افتاد.

 

* فکر می‌کنی اگر خودت در این بازی حضور داشتی می‌توانستی به تیم‌ملی کمک و گلزنی کنی؟

- در تیم‌ملی اصلا بحث اشخاص مطرح نیست و نمی‌شود گفت اگر فلانی بود این کار را می‌کرد. تیم‌ملی واقعا خوب کار کرد و همه بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه به عراقی باختیم که سال‌ها در حسرت پیروزی مقابل ما بود. هر چند که بچه‌ها از جان مایه گذاشتند.

 

* از کی‌روش ناراحت نیستی؟

- مگر می‌شود گفت ناراحت نیستم اما به هر حال باید به سلیقه او احترام بگذاریم. من که نمی‌توانم به کی‌روش اصرار کنم دعوتم کند. در لیگ واقعا تلاش خوبی کردم و لیاقت داشتم پیراهن تیم‌ملی را بر تن کنم اما نشد.

 

* به نظر می‌رسد کمی نسبت به کی‌روش تغییر موضع داده‌ای؟

- این‌طور نیست. همه حرف‌های من در آن زمان عین واقعیت بود. تیم‌ملی ایران دوره قبل با قطبی هم 9 امتیاز گرفت و از کره باخت. الان هم همین شرایط است. من تغییر موضع ندادم و از بیان واقعیت‌ها ترسی ندارم. معتقدم آدم مشکلش را باید به زبان بیاورد.

 

* با تمام این تفاسیر، فکر می‌کنی ماندن کی‌روش دردی از فوتبال ایران دوا می‌کند؟

- نظر شخصی‌ام این است که کی‌روش در فوتبال ایران بد نتیجه نگرفته و اگر مردم راضی به ماندنش هستند باید بماند و کمک کند. شاید کی‌روش دیگر مرا دوست نداشته باشد اما قلبا علاقه خاصی به او دارم و با وجود اینکه شاید با من بد باشد، دوست دارم بماند و به تیم‌ملی کمک کند.

 

* این روزها گفته می‌شود کی‌روش پلن B نداشته است. این مساله را به عنوان بازیکنی که چند سال با او کار کردی، قبول داری؟

- من در این‌باره حرفی ندارم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

 

* به عنوان سوال آخر، گفته می‌شود به پرسپولیسی‌ها پیغام داده‌ای حاضری در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم بازی کنی. صحت دارد؟

- علاقه من که فایده‌ای ندارد! باشگاه پرسپولیس باید مرا بخواهد و تا این لحظه نیز آنها برای حضورم در ترکیب پرسپولیس ابراز علاقه نکرده‌اند. این را هم بگویم که من با هیچ‌کس برای حضور در پرسپولیس صحبتی نداشته‌ام.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها