أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۹۶۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مردانی که از حقوق هیچ سررشته ای ندارند به جای حقوقدانان به نشست بررسی پرونده ایران رفتند و سوژه خنده کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.

به گزارش پایگاه 598، وقتی نشست ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شکایت ایران از عراق آغاز شد، مسئولان کنفدراسیون از تماشای نبی و مقدس در این جلسه تعجب کردند و پرسیدند چرا به جای حقوقدان شما در این نشست شرکت کردید؟!

 

یکی از مقامات بلندپلیه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بعد از جلسه متلک بدی به فدراسیون فوتبال ایران انداخت و گفت: «شما نه بلدید اعتراض کنید و نه راه پوئن گرفتن را بلدید. مگر فدراسیون فوتبال ایران وکیل حقوقی ندارد که سرپرست تیم ملی و دبیرکل فدراسیون به این نشست مهم آمدند؟!»

 

گاف بزرگ فدراسیون فوتبال ایران که یک جلسه حقوقی را بدون حضور حقوقدان دنبال کرد، سوژه خنده مسئولان کنفدراسیون شد.

 

در هر صورت کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی را صادر کرد. ایران به جام برنمی گردد و عراق در نیمه نهایی با کره جنوبی بازی می کند. حالا وقتش است مقصران محترم و آنها که با ناکارآمدی خود باعث و بانی حذف تیم ملی شدند، روی صحنه تشریف بیاورند و به مردم جواب بدهند. البته مردم خودشان بهتر از همه می دانند تاریخ مصرف عاملان این ناکامی که طراحان بازی با افکار عمومی هم بودند، تمام شده و این نمایش هم آخرین مانور قبل از وداع است.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها