يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۹۶۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، فراکسيون زنان مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اي اقدام موهون روزنامه شارلي ابدو را محکوم کرد.

فراکسيون زنان مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اقدام روزنامه شارلي ابدو را محکوم کرد. متن بيانيه بدين شرح است:
اخيراً روزنامه شارلي ابدو با نشر کاريکاتوري موهن و شرم آور، بار ديگر به ساحت مقدس پيامبر و دين مبين اسلام توهين نموده و موجب جريحه دار شدن احساسات ديني تمام مسلمانان جهان اعم از زن و مرد گرديده. تعابير منحصر به فرد و جايگاه خاص پيامبر گرامي اسلام در ميان تمام انبيا و در روز جزا و همچنين محور بودن ايشان براي وحدت عالم اسلام، بر کسي پوشيده نيست و حکايت از اين واقعيت دارد که توهين کنندگان از جمله صهيونيسم جهاني و دولت هاي غربي مدعي حقوق بشر و آزادي بيان که حتي اجازه داشتن حجاب و يا بيان اعتقادات مسلمانان را بر نمي تابند، ترس از اتحاد بين مسلمانان آنان را به چنان رذالتي کشانده که هيچ فرد جاهلي جرأت جسارت به ساحت مقدس را پيدا نمي کند؛ امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربي ها به پيامبر عظيم الشأن اسلام خشمگين اند و اين توهين موج نفرت و انزجار از آنان را قوي تر مي نمايند.

ما زنان و دختران مسلمان اهانت به پيامبر اعظم حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) که داراي قداست ويژه اي در تمام کتب آسماني و قرآن کريم هستند را رفتاري غير اخلاقي دانسته و محکوم مي نماييم.
نمرود تير بسته به زيبايي خدا***زيبايي خدا، به خدا بيشتر شده است
فراکسيون زنان و خانواده
مجلس شوراي اسلامي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها