أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۸۹۶۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «یک بار از سرمربی تیم ملی انتقاد کردم که همان باعث خط خوردنم از تیم‌ملی شد به همین دلیل دیگر سکوت می‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598، میلاد فخرالدینی به حمایت از هم‌تیمی‌های ملی‌پوشش می‌پردازد و اعتقاد دارد بچه‌های آبی باید بیشتر از این در تیم‌ملی به میدان می‌رفتند.

 

این بازیکن استقلال امیدوار است این تیم در پایان فصل جام را بالا ببرد. با او گفتگویی داشتیم که می‌خوانید:

 

* از استقلال چه خبر؟

- خوشبختانه شرایط که خوب است و تمرینات خوبی را هم سپری کردیم. در این چند وقت بازی‌های تدارکاتی مناسبی را هم انجام دادیم که به آمادگی تیم خیلی کمک کرد، اما اگر بچه‌های ملی‌‌پوش در اختیار کادر‌فنی بودند شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شد.

 

* با این حال استقلالی‌ها خیلی کم مورد توجه کادر‌فنی تیم‌ملی قرار گرفتند. تو فکر می‌کنی حق بچه‌های استقلال در تیم‌ملی بیشتر از این بود؟

- چرا که نه... ما بازیکنان آماده‌ای را در تیم‌ملی داشتیم. به اعتقاد من خسرو حیدری باید در تمام بازی‌های تیم‌ملی فیکس بازی می‌کرد و من تعجب کردم از این که چرا کی‌روش به او اینقدر کم بازی داد. اگر در دروازه تیم‌ملی فروزان حضور داشت حداقل می‌توانست چند پنالتی را هم بگیرد. بقیه بچه‌های ما هم شرایط خوبی را داشتند، اما متأسفانه در تیم‌ملی کم به آنها بازی داده شد در حالی که کار ما هم در اردو با غیبت آنها سخت دنبال می‌شد.

 

* خیلی خوب هوای هم‌تیمی‌هایت را داری؟

- خب به هر حال ما همه اعضای یک خانواده هستیم و باید پشت هم باشیم. من هم واقعیت‌ها را در خصوص آنها گفتم.

 

* اصلا بازی ایران برابر عراق را چطور دیدی؟

- بازی خیلی خوبی بود و من خودم به شخصه از تماشای بازی لذت بردم. بچه‌ها در این دیدار خیلی با غیرت ظاهر شدند و همین که هر گل خورده را توانستند جبران کنند نشان از تلاش و تعصب آنها دارد. باید به این بچه‌های زحمتکش خسته نباشید گفت.

 

* به نظرت با این شرایط کی‌روش باید بماند؟

- من بازیکن هستم و دوست ندارم در مورد سرمربی تیم‌ملی حرفی بزنم. یک بار انتقاد کردم که همان باعث خط خوردنم از تیم‌ملی شد به همین دلیل دیگر سکوت می‌کنم.

 

* امروز هم که یک بازی تدارکاتی با نساجی دارید؟

- به هر حال این بازی‌های تدارکاتی در آمادگی ما خیلی تأثیر‌گذار است و باعث می‌شود به هماهنگی بیشتری برسیم. امیدوارم از این دیدار هم نهایت استفاده را ببریم تا با آمادگی بیشتر وارد مسابقات شویم.

 

* گویا احتمال اینکه بازی با سپاهان را جلوتر بیندازند وجود دارد؟

- تا جایی که من می‌دانم این موضوع قطعی نیست ولی ما در شرایط بدنسازی هستیم و به همین دلیل بد‌ن‌هایمان افت کرده است. با این وضعیت اصلاً نمی‌توانیم برابر سپاهان بازی کنیم و من فکر نمی‌کنم با این شرایط سازمان لیگ بازی را به جلو بیندازد.

 

* برای سجاد شهباز‌زاده تولد گرفتید. عکس دورهمی‌تان نشان می‌دهد رفاقت زیادی بین بچه‌های تیم حاکم است؟

- سجاد از بازیکنان خوب و با اخلاق تیم ما است که همه بچه‌ها او را دوست دارند، اما در مورد رفاقت باید بگویم اتحاد خوبی بین همه ما وجود دارد. همه بچه‌ها با هم یکدل هستند و واقعاً مثل اعضای یک خانواده هستیم که همین اتفاق هم می‌تواند به تیم ما کمک کند.

 

* با این شرایط فکر می‌کنی امسال بتوانید خوب نتیجه بگیرید؟

- امیدوارم همین اتفاق بیفتد. همه تلاش ما برای قهرمان شدن است و امیدوارم در نیم‌فصل دوم آنقدر خوب کار کنیم که بتوانیم به برتری برسیم.

استقلال جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها