أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از احضار مدیرعامل یکی از باشگاه های فوتبال در ارتباط با موضوع کارت های جعلی پایان خدمت بازیکنان فوتبال خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علی اکبر محمدزاده در خصوص پرونده کارت های جعلی پایان خدمت اظهار داشت: «مدیرعامل یکی از باشگاه ها در ارتباط با موضوع کارت های جعلی پایان خدمت در کمیته اخلاق حاضر شد و به سئوالات پاسخ داد.»

 

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال افزود: «رای کمیته اخلاق درباره این مدیر فوتبالی پس از رسیدگی کامل به پرونده سایر بازیکنان متهم صادر می شود.»

 

در ارتباط با کارت های جعلی پایان خدمت، حدود 40 بازیکن با نامه سازمان نظام وظیفه از ادامه فعالیت فوتبالی منع شدند و باید به عنوان سرباز خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند.

 

با اعلام سازمان لیگ، پرونده این بازیکنان در اختیار کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار گرفت و تعدادی از بازیکنان نیز با حضور در کمیته اخلاق توضیحات خود را ارایه کردند.

 

البته به گفته محمدزاده رییس کمیته اخلاق، رسیدگی به پرونده کارت های جعلی پایان خدمت موقتا متوقف شده و پس از مشخص شدن نتیجه شکایت برخی از بازیکنان به دیوان عدالت اداری، رسیدگی ها دوباره در دستور کار قرار می گیرد.

 

از بین این بازیکنان، حسین ماهینی و سروش رفیعی نسبت به تصمیم سازمان نظام وظیفه در دیوان عدالت اداری شکایت مطرح کردند که شکایت رفیعی رد شد و هنوز درباره شکایت ماهینی تصمیم گیری نشده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها