أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۹۶۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
نخست وزير بريتانيا در واکنش به نتايج انتخابات يونان، هشدار داد که انتخابات يونان موجب افزايش ابهامات اقتصادي در سطح اروپا مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رويترز، ديويد کامرون نخست وزير بريتانيا تصريح کرد: انتخابات يونان، ابهامات اقتصادي در سطح کشورهاي اروپايي را افزايش مي دهد و به اين معناست که بريتانيا بايد به طرح خود براي اقتصاد اين کشور پايبند بوده و بر آن پافشاري کند.
کامرون گفت: انتخابات يونان، نااطميناني اقتصادي در سطح اروپا را افزايش خواهد داد. به همين علت است که بريتانيا بايد به طرح ما، پايبند باشد و امنيت را در داخل کشور عرضه کند.
اظهارات کامرون در شرايطي است که نتايج انتخابات يونان نشان مي دهد که حزب سيريزا به رهبري آلکسيس تسيپراس بيش از 35 درصد آرا را در انتخابات روز گذشته کسب کرده است. آنتونيس ساراماس نخست وزير يونان نيز به تسيپراس، تبريک گفته است.
چپگراهاي يونان به شدت با اجراي سياست هاي رياضتي مخالف هستند و اين مساله نگراني ها در خصوص خروج يونان از منطقه يورو را افزايش داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها