امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۸۹۶۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن سابق استقلال گفت: «در خانواده ما همه استقلالی هستند و طبیعتاً بچه‌ام هم باید به ما برود و یک استقلالی دو آتیشه بار بیاید.»

به گزارش پایگاه 598، احمد جمشیدیان اگر چه در پیکان است، اما هنوز هم دلش پیش استقلال است. آنقدر که پسر دو ماهه‌اش از بابا یاد بگیرد عدد ۴ را نشان بدهد.

 

به هر حال سراغ جمشیدیان را گرفتیم تا ببینیم شرایط او و تیمش چطور است:

 

* پیکان را کرده‌اید شعبه دوم استقلال؟

- (می‌خندد) خب به هر حال هم کادر‌فنی و هم چند تن از بازیکنان تیم ما استقلالی هستند و بی‌ربط هم نیست که بگوییم پیکان شعبه دیگری از استقلال است. ما اینجا برای پیکان تلاش می‌کنیم، اما هر جا باشیم دل‌مان با استقلال است.

 

* به آمادگی رسیدی؟

- بله، شرایطم خیلی خوب شده است. ۲ ماه است در تمرینات گروهی پیکان حضور دارم و به آمادگی خوبی رسیدم تا در نیم‌فصل دوم بتوانم در خدمت پیکان باشم.

 

* فکر می‌کنی در پیکان بتوانی به اهدافی که در استقلال داشتی، دست پیدا کنی؟

- انگیزه‌ها و اهدافی که من در استقلال داشتم با پیکان خیلی فرق می‌کند.

 

* از چه جهت؟

- به هر حال در استقلال اهداف خیلی بزرگی داشتم و خیلی هم تلاش کردم به اهدافم برسم، اما مصدومیت کارم را خیلی سخت کرد. اگر مصدوم نشده بودم حتماً می‌توانستم به اهدافم برسم با این حال در پیکان هم آنقدر انگیزه دارم که به دنبال انجام بهترین بازی‌ها باشم.

 

* شرایط تیم‌تان خوب است؟

- خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات خوب و فشرده‌ای را سپری کردیم و منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا در ادامه بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

 

* از استقلال هنوز طلب داری؟

- من تنها یک قسط از قراردادم را دریافت کردم و از استقلال طلب زیادی دارم.

 

* دنبال طلبت هستی؟

- به هر حال می‌دانم الان شرایط باشگاه سخت است. نه پول دارند و نه پرداختی به همین دلیل منتظر ماندم تا باشگاه استقلال خصوصی شود تا مگر اینکه از این طریق بتوانم پولم را بگیرم.

 

* با توجه به نتایج تیم‌ملی فکر می‌کنی کی‌روش باید بماند؟

- من کاری به کی‌روش ندارم، اما اعتقادم این است تیم‌ملی در این بازی‌ها خوب کار کرد و اگر داور استرالیایی پولادی را اخراج نمی‌کرد ما حتماً جزو ۴ تیم پایانی بازی‌ها بودیم.

 

* راستی پسرت هنوز هم عدد ۴ را نشان می‌دهد؟

- برای خودمان هم جای تعجب دارد، با اینکه پسرم دو ماه بیشتر ندارد فقط عدد ۴ را نشان می‌دهد و همیشه انگشت شصتش جمع است. او صبح تا شب حداقل ده بار عدد ۴ را نشان می‌دهد.

 

* پس مشخص است فرزندتان را استقلالی بار می‌آورید؟

- خود من از بچگی استقلالی بودم و برای تماشای بازی‌های استقلال در دربی شب جلوی در استادیوم می‌خوابیدم. در خانواده ما همه استقلالی هستند و طبیعتاً بچه‌ام هم باید به ما برود و یک استقلالی دو آتیشه بار بیاید.

استقلال جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها