کد خبر: ۲۸۹۶۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ ترلان پروانه - بازيگر سريال در حال پخش «گذر از رنج‌ها» - که در قسمت‌هايي ابتدايي اين سريال در جريان قصه فوت کرد، به برداشت‌هاي نادرست و سوءتفاهم‌هايي که نسبت به نقشش در سريال فريدون حسن‌پور به وجود آمده بود، پاسخ داد.
اين بازيگر سينما و تلويزيون که از کودکي وارد حوزه‌ بازيگري شده است، توضيح داد: زماني که قسمت اول سريال «گذر از رنج‌ها» به روي آنتن رفت، يکسري برداشت‌هاي اشتباه از نقش «زيبا» از جانب بينندگان پيش آمده بود که سن زيبا از سن واقعي خودش بيشتر نشان داده شده است؛ در حالي که من، ترلان پروانه، 17 ساله هستم و زيبا هم يک دختر روستايي با سن خودم نشان داده شده و سنم بيشتر نشده است. يکي از دلايلي که زيبا بعد از به دنيا آوردن کودکش از دنيا رفت، به خاطر سن کمش بود. زيبا يک دختر 17 ساله است که به خاطر عشق و زندگي‌اي که خودش انتخاب کرده بود از روستاي پدري‌اش خارج شد و در جاي ديگري زندگي‌اش را با همسرش آغاز کرد.
وي سپس به سختي کار در سريال «گذر از رنج‌ها» اشاره کرد و يادآور شد: اصولا کار در تهران سختي‌هاي خودش را دارد چه برسد در شهر ديگري با آن شرايط آب و هوايي که قطعا چند برابر سخت‌تر هم بود؛ به ويژه که لوکيشن‌هاي ما لوکيشن‌هاي معمولي نبود. ما براي تصويربرداري يا در کوه و دشت و بيابان بوديم و يا بين درختان و جاهايي که اصلا نمي‌شد راه رفت با اسب راه مي‌رفتيم.
بازيگر سريال «گذر از رنج‌ها» در ادامه، اولين تجربه‌اش با فريدون حسن‌پور - کارگردان «گذر از رنج‌ها» - را رضايت‌بخش دانست و گفت:‌ آقاي حسن‌پور از کارگردانان خوب و حساس سينما و تلويزيون است که من به عنوان بازيگري که اولين بار بود با ايشان کار کردم، حساسيت‌هايش را دوست داشتم و در کل از اين پروژه راضي بودم. بازتابي هم که بعد از پخش سريال از جانب بينندگان ديدم، خدا را شکر خوب بود؛ چراکه هم کارگردان خوبي داشت و هم گروه خوبي در کنار هم همراه بودند و در کل هرکس در اين سريال وظيفه خودش را انجام مي‌داد و کارش را به موقع مي‌رساند. کارگردان و گروه خوب بزرگترين شرط موفقيت يک کار هستند.
وي همچنين با بيان اينکه خاطرات نقش «زيبا» همواره با داستان «گذر از رنج‌ها» همراه است، خاطرنشان کرد: با وجود اينکه «زيبا» اول داستان فوت کرد و تا قسمت آخر ديگر حضور آنچناني ندارد، اما در خلال سريال مدام صحبت از زيبا مي‌شود، خاطراتش مرور مي‌شود و داستان به گذشته‌ها مي‌رود.
ترلان پروانه در پايان گفت‌وگوي خود درباره‌ جديدترين کارهايش در حوزه سينما و تلويزيون اعلام کرد: از کودکي تا به حال سريال‌هاي زيادي کار کردم اما از ميان آن‌ها سريال‌هاي الف ويژه‌اي که طي چندين سال گذشته کار کردم، «سرزمين کهن»، «تا ثريا» و «گذر از رنج‌ها» بود. آن سال‌ها که بچه‌تر بودم تعداد کارهايم بيشتر بود و با حساسيت کمتري بازي مي‌کردم. در کل بازيگري را دوست دارم و مي‌خواهم کارم را ادامه بدهم. در حال حاضر هم در يک فيلم سينمايي با عنوان «درنا، دختر آب» به کارگرداني حسين قناعت مشغول بازي هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها