کد خبر: ۲۸۹۶۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ سايت فاکس اسپورت نوشت که در رويارويي ايران با عراق داور استراليايي همانند يک انسان شرور در داستان هاي درام بازيکن ايران را اخراج کرده است.
اين سايت نوشت: «مرحله گروهي جام ملت هاي آسيا در سطح بالايي برگزار شد و هواداران زيادي از آن استقبال کردند که همين موضوع موجب شد اين رقابت ها فراتر از حد تصور باشد. هيچ ديداري مساوي نشد، گل هاي زيباي زيادي به ثمر رسيد اما بيشتر نتيجه ها همان طور که پيش بيني شده مي شد رخ داد. مرحله يک چهارم نهايي اما اين تورنمنت را به سطح ديگري برد.
شانس استراليا براي قهرماني با وجود حذف ژاپن و ايران بالا رفت. حريفان در سطح بالاتري نسبت به مرحله گروهي به مصاف هم رفتند و نتيجه ها در چهار ديدار برگزار شده جالب توجه بودند.
دشمني هاي ديرينه اي در تاريخ فوتبال بين ايران و عراق وجود دارد اما هيچ کس تصور نمي کرد رويارويي آنها در اين تورنمنت تا اين حد دراماتيک شود. اين ديدار بسيار سخت و نفس گير بود. يک جدال در بهترين سطح يک تورنمنت.
در شبي که تنيس اوپن استراليا در حال برگزاري و مسابقه هاي بين المللي کريکت نيز در حال انجام بود، از سوي ديگر در کانبرا، ديدار حساسي بين ايران و عراق برگزار شد که شبي ورزشي را براي استراليايي ها رقم زد. مانند همه داستان هاي درام که يک انسان شرور و خطاکار در آن وجود دارد، اين بن ويليامز استراليايي بود که با اخراج مهرداد پولادي، خشم هواداران ايران را برانگيخت. البته اين براي حذف ايران کافي نبود. عراق گل خورده اش را جبران کرد و در وقت هاي تلف شده نيز يونس محمود گلزني کرد تا همه تصور کنند عراق راهي مرحله بعد شده است اما سه گل ديگر در وقت هاي اضافه به ثمر رسيد که يکي از آنها گل رضا قوچان نژاد در دقيقه 119 بود. پنالتي نخست براي هر دو تيم به هدر رفت اما همه پنالتي هاي بعدي تبديل به گل شدند تا اين که سالم شاکر موفق شد با گل کردن پنالتي اش، عراق را هفت بر 6 پيروز ميدان کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها